Good Golly! Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Som å se i do etter vi har bimmet eller bommet før vi trekker opp. Som å se i papiret etter vi har snytt oss. Som å spise tørket snørr fra nesa. Som å spise ruren på sår (ikke alle gjør dette da...) Som å renske under neglene med munnen. Ikke rart vi stammer fra apene... 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Jeg har aldri problemer med å innrømme noe som helst her i verden - uansett hva det skulle være. Men å gå god for det du skriver der - rense møkk under neglene med munnen? Spise tørket snørr fra nesa? Siden du skriver "vi" så regner jeg med at du inkluderer deg selv. Direkte ekkel er du! *humrer og grøsser* 0 Siter
Good Golly! Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Skrevet 30. juli 2003 Jeg har aldri problemer med å innrømme noe som helst her i verden - uansett hva det skulle være. Men å gå god for det du skriver der - rense møkk under neglene med munnen? Spise tørket snørr fra nesa? Siden du skriver "vi" så regner jeg med at du inkluderer deg selv. Direkte ekkel er du! *humrer og grøsser* Vi = mennesker Kanskje litt generaliserende, men mange gjør dette. Ikke noe å grøsse over... 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Vi = mennesker Kanskje litt generaliserende, men mange gjør dette. Ikke noe å grøsse over... hehe, jo. ÆSJ! Seriøst - spise tørket snørr fra nesa? Ikke engang sønnen min på straks to år gjør det! *ler godt* Men jeg vet jeg gjør mange andre ting som andre sikkert synes er ekkelt. 0 Siter
Good Golly! Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Skrevet 30. juli 2003 hehe, jo. ÆSJ! Seriøst - spise tørket snørr fra nesa? Ikke engang sønnen min på straks to år gjør det! *ler godt* Men jeg vet jeg gjør mange andre ting som andre sikkert synes er ekkelt. Tørket snørr = pille nesa Ikke noe mer hokus pokus enn det, og det tror jeg alle har gjort i sitt liv. Hvis ikke så lever de i fornektelse. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 De fleste har vel spise busemenner som barn, men det er enda eklere når voksne gjøre det! *Kvalm* Og er det noen spiser sårskorper (eller rurer som vi sier)???? *Enda kvalmere* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.