Gå til innhold

Er det vondt å fjerne vorter?

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Etter å ha hatt noen fovorter i maaaange år, har jeg endelig bestilt time hos lege for å fjerne dem. Det er seks små, flate vorter midt under tåballen, og de gjør ikke vondt - er bare ekle.

Gjør det vondt å fjerne dem? Regner med at de skal "fryses" bort. Kan jeg gå på foten etterpå/samme dagen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114200-er-det-vondt-%C3%A5-fjerne-vorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Det er litt vondt, men definitivt verdt det. Jeg bet i meg smerten og lot legen fryse de leeeenge.

Nå har jeg ingen :)

Ps, du bør i tillegg smøre de med Verucid selv hver dag.

Verucid har jeg ingen tro på. Hadde et ordentlig prosjekt i fjor sommer, der jeg bløtla føttene hver eneste dag og smurte på - i tre måneder. Og ikke en eneste av vortene forsvant!

Håper det hjelper med den frysingen!

Gjest prust

Jeg har brent bort vorter på hendene og kjente intet. Legen var kjekk og jeg rakk å tenke mange tanker mens han brente.

Synd han ikke var en rundbrenner. Var ikke den god?

Hahaha....!

Takk for oppmuntrende ord! Legen min er forresten/dessverre ei dame.

Annonse

Gjest papirtiger

Verucid har jeg ingen tro på. Hadde et ordentlig prosjekt i fjor sommer, der jeg bløtla føttene hver eneste dag og smurte på - i tre måneder. Og ikke en eneste av vortene forsvant!

Håper det hjelper med den frysingen!

Det er vel nokså logisk at det er lettere å fryse bort en vorte som er så liten som mulig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...