Gjest prust Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Etter å ha hatt noen fovorter i maaaange år, har jeg endelig bestilt time hos lege for å fjerne dem. Det er seks små, flate vorter midt under tåballen, og de gjør ikke vondt - er bare ekle. Gjør det vondt å fjerne dem? Regner med at de skal "fryses" bort. Kan jeg gå på foten etterpå/samme dagen? 0 Siter
Good Golly! Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Jeg har fryst bort fotvorter som jeg fikk i garderoben på treningsstudio og det brenner akkurat der og da, men går fort over. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Det er litt vondt, men definitivt verdt det. Jeg bet i meg smerten og lot legen fryse de leeeenge. Nå har jeg ingen Ps, du bør i tillegg smøre de med Verucid selv hver dag. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Det er litt vondt, men definitivt verdt det. Jeg bet i meg smerten og lot legen fryse de leeeenge. Nå har jeg ingen Ps, du bør i tillegg smøre de med Verucid selv hver dag. Verucid har jeg ingen tro på. Hadde et ordentlig prosjekt i fjor sommer, der jeg bløtla føttene hver eneste dag og smurte på - i tre måneder. Og ikke en eneste av vortene forsvant! Håper det hjelper med den frysingen! 0 Siter
Babette Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Jeg har brent bort vorter på hendene og kjente intet. Legen var kjekk og jeg rakk å tenke mange tanker mens han brente. Synd han ikke var en rundbrenner. Var ikke den god? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Jeg har brent bort vorter på hendene og kjente intet. Legen var kjekk og jeg rakk å tenke mange tanker mens han brente. Synd han ikke var en rundbrenner. Var ikke den god? Hahaha....! Takk for oppmuntrende ord! Legen min er forresten/dessverre ei dame. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Verucid har jeg ingen tro på. Hadde et ordentlig prosjekt i fjor sommer, der jeg bløtla føttene hver eneste dag og smurte på - i tre måneder. Og ikke en eneste av vortene forsvant! Håper det hjelper med den frysingen! Det er vel nokså logisk at det er lettere å fryse bort en vorte som er så liten som mulig... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.