Zirine Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Skrevet 31. juli 2003 *rap* Hva er vitsen med sålange innlegg - tror du at noen gidder å lese dem eller??? oi, jeg glemte at du var så dritings i går kveld. Jeg burde vel ha skrevet innlegget med blokkbokstaver slik at du fikk med deg hva som sto der. Unnskyld 0 Siter
Zirine Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Skrevet 31. juli 2003 Ja ja, la de nå bare få holde på. De er bare sånn. Jeg synes i grunnen det er ganske søtt 0 Siter
Zirine Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Skrevet 31. juli 2003 Hun sliter med å skape litt prosa og liv her og så kommer du og mobber ? Zirine mobber selv, så hun må nok ta litt debet og kreditføring innimellom. Jeg selv skriver samvittighetsfullt og informerende og får ofte korte grinete svar, eller morsomheter som ikke passer. F eks foreslo jeg pliktskyldigst ca 150 kattenavn på Z, og fikk bare et "herregud !" til svar." :-) Mobber???? Jeg??? Nei, det gjør jeg så faen meg ikke! Jeg bare harsellerer litt, det er ikke mobbing 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 31. juli 2003 Skrevet 31. juli 2003 Mobber???? Jeg??? Nei, det gjør jeg så faen meg ikke! Jeg bare harsellerer litt, det er ikke mobbing Definer mobbing kontra harsellering. 0 Siter
Zirine Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Skrevet 31. juli 2003 Definer mobbing kontra harsellering. Mobbing er_gjentatt_ harsellering, over tid, mot samme person eller gruppe. Jeg ser meg aldri ut noen personer, men jeg harsellerer muligens piiiiiittelitt i forbindelse med sak. Piiiiiittelitt 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 31. juli 2003 Skrevet 31. juli 2003 Mobbing er_gjentatt_ harsellering, over tid, mot samme person eller gruppe. Jeg ser meg aldri ut noen personer, men jeg harsellerer muligens piiiiiittelitt i forbindelse med sak. Piiiiiittelitt Definer Piiiiiittelitt. 0 Siter
Zirine Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Skrevet 31. juli 2003 Definer Piiiiiittelitt. Hakke tid, jeg skal ut å bade. Hade (sånn der fikk du et rim istedenfor) 0 Siter
Zirine Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Skrevet 31. juli 2003 Jeg gadd. Joda, det tror jeg du gjør. Hun var bare litt full i går, og du vet hvordan det er med fulle kvinnfolk. Bråker og ståker ... og klager og syter. Uansett hva man forsøker å gjøre for å tekkes dem så blir det aldri riktig. Aldri. :sukk: 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 31. juli 2003 Skrevet 31. juli 2003 Hakke tid, jeg skal ut å bade. Hade (sånn der fikk du et rim istedenfor) Vrir seg unna som vanlig. Pass deg for krokodillene ! En sa til meg at krokodiller ikke er farlige, de liker barn. Takk for meg. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 31. juli 2003 Skrevet 31. juli 2003 Han er reist, og jeg er alene, jeg er alene, jeg er alene ) Nei og nei, så koselig dette skal bli. "nå skal jentene råde" sa eldstejenta mi da han fór ut gjennom døren her i formiddag. Og det har hun heeeelt rett i Hehe... : ) Dere får kose dere da! Deilig med litt fri fra gubbe og kjerring av og til - og det er noe vi alle trenger.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.