Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*rap*

Hva er vitsen med sålange innlegg - tror du at noen gidder å lese dem eller???

oi, jeg glemte at du var så dritings i går kveld. Jeg burde vel ha skrevet innlegget med blokkbokstaver slik at du fikk med deg hva som sto der.

Unnskyld :)

Skrevet

Ja ja, la de nå bare få holde på. De er bare sånn.

Jeg synes i grunnen det er ganske søtt :)

Skrevet

Hun sliter med å skape litt prosa og liv her og så kommer du og mobber ?

Zirine mobber selv, så hun må nok ta litt debet og kreditføring innimellom.

Jeg selv skriver samvittighetsfullt og informerende og får ofte korte grinete svar, eller morsomheter som ikke passer.

F eks foreslo jeg pliktskyldigst ca 150 kattenavn på Z, og fikk bare et "herregud !" til svar."

:-)

Mobber???? Jeg??? Nei, det gjør jeg så faen meg ikke!

Jeg bare harsellerer litt, det er ikke mobbing :)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Mobber???? Jeg??? Nei, det gjør jeg så faen meg ikke!

Jeg bare harsellerer litt, det er ikke mobbing :)

Definer mobbing kontra harsellering.

Skrevet

Definer mobbing kontra harsellering.

Mobbing er_gjentatt_ harsellering, over tid, mot samme person eller gruppe. Jeg ser meg aldri ut noen personer, men jeg harsellerer muligens piiiiiittelitt i forbindelse med sak.

Piiiiiittelitt :)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Mobbing er_gjentatt_ harsellering, over tid, mot samme person eller gruppe. Jeg ser meg aldri ut noen personer, men jeg harsellerer muligens piiiiiittelitt i forbindelse med sak.

Piiiiiittelitt :)

Definer Piiiiiittelitt.

Skrevet

Definer Piiiiiittelitt.

Hakke tid, jeg skal ut å bade.

Hade

(sånn der fikk du et rim istedenfor)

Skrevet

Jeg gadd.

Joda, det tror jeg du gjør. Hun var bare litt full i går, og du vet hvordan det er med fulle kvinnfolk. Bråker og ståker ... og klager og syter. Uansett hva man forsøker å gjøre for å tekkes dem så blir det aldri riktig. Aldri.

:sukk:

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hakke tid, jeg skal ut å bade.

Hade

(sånn der fikk du et rim istedenfor)

Vrir seg unna som vanlig.

Pass deg for krokodillene !

En sa til meg at krokodiller ikke er farlige, de liker barn. Takk for meg.

Gjest Pricilla
Skrevet

Han er reist, og jeg er alene, jeg er alene, jeg er alene :))

Nei og nei, så koselig dette skal bli. "nå skal jentene råde" sa eldstejenta mi da han fór ut gjennom døren her i formiddag. Og det har hun heeeelt rett i :)

Hehe... : ) Dere får kose dere da! Deilig med litt fri fra gubbe og kjerring av og til - og det er noe vi alle trenger..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...