Gå til innhold

Erklære soner fri for idioter, psykopater og rasister

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Vi erklærer DOL og internett for idiotfri sone, på samme måte som antirasistene vil erklære Norge for rasismefri sone ?

Enda bedre: erklære alt sammen for psykopatfri sone ?

Ved å erklære slike soner, så blir vi kvitt alle de uønskede med et trylleslag !

Bare ikke noen erklærer mannfolkfrie soner, for da kan det bli mye kjønnsskifting. Enkelt for meg da, siden jeg egentlig er dame, og bare har satt på en rosemalt i plastikk, som jeg kan ta av. Jeg bruker den som blokkfløyte på 17. mai.

Jeg er ikke gal. Det er de andre...

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Vi kan ikke kaste ut psykopatene, de kan jo trenge forum for psykiatri.

Idiotene trenger sannsynligvis også en eller annen form for hjelp.

Og hvem vet, kanskje rasister også egentlig er syke?

Ikke kaste ut, bare erklære soner. Det er så enkelt at alle kan gjøre det. Jeg så det på et offentlig kontor, en plakat med "rasimefri sone !" og spurte om min gamle bestemor som er redd negre kan få lov å komme hit ? Eller hvordan de skulle vite om det kom en rasist ? Hvordan ser en rasist ut ? Finnes det en sertifisering for rasismefrihet ?

I det hele tatt, hva er kriteriene for et slikt område ?

Noen er bare litt rasister, de kan ikke tenke seg å gifte seg med en neger, men ellers er det OK, kan disse få lov å komme ?

Ikke kaste ut, bare erklære soner. Det er så enkelt at alle kan gjøre det. Jeg så det på et offentlig kontor, en plakat med "rasimefri sone !" og spurte om min gamle bestemor som er redd negre kan få lov å komme hit ? Eller hvordan de skulle vite om det kom en rasist ? Hvordan ser en rasist ut ? Finnes det en sertifisering for rasismefrihet ?

I det hele tatt, hva er kriteriene for et slikt område ?

Noen er bare litt rasister, de kan ikke tenke seg å gifte seg med en neger, men ellers er det OK, kan disse få lov å komme ?

poenget var vel kanskje at "her har vi en åpen holdning, og kaster ut mennesker som åpenlyst kaster rasistiske kommentarer"? "Har du rasistiske holdninger, så hold dem for deg selv når du er innenfor denne sonen"?

"Vi kan ikke kaste ut psykopatene, de kan jo trenge forum for psykiatri."

En ekte psykopat vil aldri mene at han trenger hjelp. Psykopatene er nok på andre forum..

Ulv I Faarikaal

poenget var vel kanskje at "her har vi en åpen holdning, og kaster ut mennesker som åpenlyst kaster rasistiske kommentarer"? "Har du rasistiske holdninger, så hold dem for deg selv når du er innenfor denne sonen"?

Hadde vært bedre, men virker litt uforsonlig. En rasist er bare et menneske med litt skrudde tanker. Litt til felles med paranoide.

Å slå i hjæl gamle kjerringer som ikke liker negre syns jeg også er litt drøyt. Bedre å vente til de dør av seg selv. En gang i tida dør slike holdninger ut.

Annonse

Ulv I Faarikaal

"Vi kan ikke kaste ut psykopatene, de kan jo trenge forum for psykiatri."

En ekte psykopat vil aldri mene at han trenger hjelp. Psykopatene er nok på andre forum..

Det finnes mange psykopater, men de ekte og farligeste er ikke å finne i psykiatriske institusjoner, hvor de absolutt burde vært.

Intellligente psykopater gir meg grøsninger.

Gjest Lillemoa

"Og hvem vet, kanskje rasister også egentlig er syke?"

Selvfølgelig er du syk om du hater andre bare fordi de ikke har samme hudfarge som deg selv...

Ulv I Faarikaal

"Og hvem vet, kanskje rasister også egentlig er syke?"

Selvfølgelig er du syk om du hater andre bare fordi de ikke har samme hudfarge som deg selv...

Jeg tror også det, kanskje usikker, med en liten personlighetsforstyrrelse og med et par dårlige erfaringer, så...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...