Snøfrisk Skrevet 31. juli 2003 Skrevet 31. juli 2003 HÅPER DERE HJELPER MEG! Jeg lurer litt på om en like godt kan greie seg med mobil-tlf, og heller bruke fast avgiften en ellers betaler for hus-tlf til å ringe mobilt for? Og hvilken mobil skal en så velge? Det er jo så mye i utvikling. Kunne godt tenkt meg å kunne både sende og motta MMS. Men dette er ikke et must, tenker mye på pris men også på funksjoner -altså en gyllen middelvei. "TILBUDSKAMPANJER: here I am!" *money,money* Det kommer jo stadig nye konkuransedyktige aktører på markedet. Men ofte kreves det en del funksjoner av mobilen, for å i det hele tatt kunne ta del i disse tenestene som ofte lønner seg stort (ja,ja vinninga bør jo ikke gå opp i spinninga da). Hvilke tanker, ærfaringer og behov har dere? På forhånd hjertelig takk for all hjelp! Hilsen 0 Siter
Gjest muligens det Skrevet 31. juli 2003 Skrevet 31. juli 2003 Har hustlf. og mobil med taletidskort/kontantkort. Bruker mobilen sjelden til å ringe med. Sender sms. Ringer fra hustlf. Hadde mobilabbonement, men det var bare utgifter. 0 Siter
Gjest dffd Skrevet 31. juli 2003 Skrevet 31. juli 2003 Har hustlf. og mobil med taletidskort/kontantkort. Bruker mobilen sjelden til å ringe med. Sender sms. Ringer fra hustlf. Hadde mobilabbonement, men det var bare utgifter. Sikkert samme utgiften som hustelefonen. Har kutta ut hustelefonen jeg, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.