Gjest jutlegatlen Skrevet 31. juli 2003 Skrevet 31. juli 2003 Har gått arbeidsledig i et par mnd. Har høyere utdannelse, men har ikke funnet noen jobb enda. Fikk via adeco tilbud om en jobb på fotoknudsen. Lønn ; 98,50 pr time, ingen tillegg for kveld /helg. De sa at dette utgjorde ca 18 000 kroner pr mnd. Etter å ha takket ja fant jeg ut at dette utgjorde 13 000 kroner i timen. Hva kan jeg gjøre nå ? -kan jeg takke nei til jobben -kan de nekte å betale kveld/helge tillegg ? (de som jobber fast hod FK får dette) -hvordan forholder jeg meg til arbeidskontoret. Kan de kreve at jeg tar en hvilken som helst jobb ? Veldig takknemlig for svar 0 Siter
Gjest pasa20 Skrevet 31. juli 2003 Skrevet 31. juli 2003 Kan ikke du bare jobbe der midlertidig, og samtidig være på utkikk etter den jobben du ønsker deg? 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2003 Skrevet 31. juli 2003 "Etter å ha takket ja fant jeg ut at dette utgjorde 13 000 kroner i timen." ???????? :-) "...................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.