Gå til innhold

kaffa latte eller sandstein.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

jeg vet ikke hvordan sandstein ser ut, men vi er vanvittig fornøyd med caffe latte. Vi har malt ganga og soverommet vårt i den fargen. Pågående prosjekt er å male alle dørene i ganga i samme farge (hvite lister) og neste prosjekt er å male trappa i den fargen + en mørkere på selve trinnene. Anbefales!

jeg vet ikke hvordan sandstein ser ut, men vi er vanvittig fornøyd med caffe latte. Vi har malt ganga og soverommet vårt i den fargen. Pågående prosjekt er å male alle dørene i ganga i samme farge (hvite lister) og neste prosjekt er å male trappa i den fargen + en mørkere på selve trinnene. Anbefales!

Altså en meget fornøyd kaffe latte®.

Jo jeg er enig med deg.

Takk for hjelp og støtte.

Annonse

Gjest Ta det du liker selv

Hvorfor ikke velge en farge ut fra hva DU liker uten å følge interiør-moten?

Det mest patetiske jeg kan tenke meg er folk som har fulgt alle trender både med farge på vegger og møbler helt slavisk. Latterlig. Hva med å tenke selv og følge egne behov?

Eller kanskje slike moteslaver (gjelder klær også) ikke evner å tenke selv?

Unnskyld utblåsningen, men jeg er så lei at at folk som i dag synes Lys Toscana er såååååååååååååååå lekkerst, syntes akkruat det samme om mørker farger for fnoen år siden. Det sier jo litt om at det ikke er de selv som bestemmer! Smaken skifter med trendene. Æsj! Pføy....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...