Gjest lærer Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Er det noen som kan anbefale god litteratur i fht lese- og skriveopplæring, gjerne med tips til undervisningsopplegg.....? 0 Siter
Gjest huffsa Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Men kjære vene, har du ikke utdanning som lærer? 0 Siter
Gjest lærer Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Men kjære vene, har du ikke utdanning som lærer? Jo, visst har jeg det. Når ble det galt å dele god kunnskap med andre??? Jeg har bare lyst til å forberede meg ekstra godt til skolestart, og er ferdig med å repetere og lese igjennom de bøkene jeg allerede har. Dersom noen lærere sitter på info om en god bok, ville det vært fint å få et tips. Dersom du tror at lærere ikke trenger å fornye sin kunnskap, og "kan alt" når de kommer ut fra høyskolen, må jeg dessverre skuffe deg.... Vi lærer stadig nye ting, vi også.... 0 Siter
Gjest ova Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Jeg har hatt 1.klasse -en - gang, og dette var så nytt for meg at jeg var veldig glad da jeg fikk anbefalt denne boka : Fra dag til dag. Husker dessverre ikke hva forfatteren heter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.