Gå til innhold

Awwwww!

Anbefalte innlegg

Du er fortsatt her men svarer meg ikke på mine enkle spørsmål i mitt siste innlegg til deg.

For vrient?

Du har for øvrig mistforstått snilen veldig. Det er tross alt foskjell på egoisme og ondskap. Det å sende tilbake en adoptivsønn pga problemer er ondt, ikke egoistisk.

og det er såklart forskjell på egoisme utført av mennesker uten samvittighet... da blir egoisme et litt annet begrep...

eller, folk er såklart egoistiske på ulike måter da. det finnes såklart de som ville sendt tilbake ungen også, og de er jo fortsatt egoistiske, men mangler kanskje omtanke for andre...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114478-awwwww/page/4/#findComment-684843
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

27

• snilen

14

• Babette

8

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Og hva ønsket du svar på? Hvor du skryter? I "alle" innlegg. Er det ikke om div. damer så gir du uttrykk for at du kan alt og alltid har rett. Og DET er den verste formen for skryt. Ha en fin kveld!

Jeg ser du har problemer med å svare, eventuelt problemer med å forstå helt normal norsk.

Spørsmålet var enkelt og basert på ditt svar til meg i forhold til hvor jeg skryter.

Du henviste nemlig til et innlegg hvor jeg svarte en person som spurte om hvor ofte vi single har sex, hvor jeg svarer at jeg har sex ca annen hver uke, og har hatt det med samme partneren det siste året.

Dette innlegget regnet du som skryt og jeg spurte deg om hvordan du fikk til at det å ha sex ca hver 14de dag er skryt.

Jeg forstår at spørsmålet mitt er vrient å svare på og at du sniker deg unna. Ditt eksempel på skryt var jo mildt sakt horribelt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114478-awwwww/page/4/#findComment-684861
Del på andre sider

Jeg ser du har problemer med å svare, eventuelt problemer med å forstå helt normal norsk.

Spørsmålet var enkelt og basert på ditt svar til meg i forhold til hvor jeg skryter.

Du henviste nemlig til et innlegg hvor jeg svarte en person som spurte om hvor ofte vi single har sex, hvor jeg svarer at jeg har sex ca annen hver uke, og har hatt det med samme partneren det siste året.

Dette innlegget regnet du som skryt og jeg spurte deg om hvordan du fikk til at det å ha sex ca hver 14de dag er skryt.

Jeg forstår at spørsmålet mitt er vrient å svare på og at du sniker deg unna. Ditt eksempel på skryt var jo mildt sakt horribelt.

poenget er vel at det er veldig vanskelig å tolke hva slags humør og tone de som skriver inn innlegg her har når de skriver det.

(akkurat som i sms, og mail... og tilogmed litt på telefon)

dermed er det lett å misforstå humor, ironi, sarkasme, og hyggelige ord... alvor kan virke som spøk, det er lett å bli såret og provosert, og det er lett å virke overlegen og bedreviter. sånn er det bare. og noen er mer hårsåre enn andre.

(alle innleggene her får jo eksempel samme stemme inni hodet mitt... nesten...)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114478-awwwww/page/4/#findComment-684868
Del på andre sider

poenget er vel at det er veldig vanskelig å tolke hva slags humør og tone de som skriver inn innlegg her har når de skriver det.

(akkurat som i sms, og mail... og tilogmed litt på telefon)

dermed er det lett å misforstå humor, ironi, sarkasme, og hyggelige ord... alvor kan virke som spøk, det er lett å bli såret og provosert, og det er lett å virke overlegen og bedreviter. sånn er det bare. og noen er mer hårsåre enn andre.

(alle innleggene her får jo eksempel samme stemme inni hodet mitt... nesten...)

Det har du selvsagt rett i, men i og med at det åpenbart er svært få som ikke forstår når jeg er ironisk, sarkastisk eller bare kødder, og at det går lang tid mellom hver gang skapninger som denne Vilji dukker opp og skjeller og smeller, så tror jeg at jeg mestrer ironien rimelig greit.

Men av grunner som at enkelte misforstår så tar jeg meg også i det i forhold til hvem jeg kødder med. Jeg kødder aldri med folk som har åpenbare problemer, skriver på psykiatriforumet, folk jeg tror faktisk tar seg nær av hva som eventuelt blir skrevet, og den slags.

Kjente nick uten åpenbare problemer, samt ukjente nick som slenger dritt kan derimot få svi :)

Uansett så kan jeg ikke fatte og begripe, uansett hvordan man vrir eller vender på det, hvordan noen kan regne innlegget som Vilji valgte å bruke mot meg som skryt.

Det får meg til å tenke: Wow, klarte hun ikke å finne noe bedre? Jeg har tross alt gått over streken mang en gang, og dette innlegget er det skapningen klarer å komme opp med...:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114478-awwwww/page/4/#findComment-684876
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke du bare "holde kjeft"?!

Ok, ok, ok... Så ER du PERFEKT! Du skryter ikke, du prøver ikke å gjøre deg bedre enn alle andre og du kan ikke alt..

*KREMT*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114478-awwwww/page/4/#findComment-685071
Del på andre sider

Kan ikke du bare "holde kjeft"?!

Ok, ok, ok... Så ER du PERFEKT! Du skryter ikke, du prøver ikke å gjøre deg bedre enn alle andre og du kan ikke alt..

*KREMT*

Det var du som angrep meg. Jeg ville bare ha et svar, men det kan du åpenbart ikke gi.

Så da gir jeg meg.

Bibi.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114478-awwwww/page/4/#findComment-685142
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...