Gå til innhold

postordrekjøp og forbrukerkjøpsloven


Anbefalte innlegg

Gjest setter pris på svar

Har bestilt varer på postordre som ventes om et par uker. Etter forbrukerkjøpsloven har jeg forstått det som at det er postordrefirmaet som skal dekke portoutgiftene ved retur av varer - ikke jeg!

Stemmer dette også i dette tilfellet? Jeg betaler ingenting når jeg får varene, jeg betaler etter at jeg har sendt tilbake det jeg ikke vil ha. Skal de fortsatt dekke returutgifter?

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Det er snart umulig å levere ting til private. Jeg måtte slutte å selge varer på grunn av lovene er blitt helt skrudde. Jeg ahr aldri fått noe i retur så lenge jeg har drevet, men ser folk loven så kommer det sikkert. Veldig lite intressant å få tilbake en brukt vare, dvs låne det bort i 10 dager for så å bli sittende med ødelagt pakning og skitten vare.

http://forbrukerportalen.no/ona/Publikasjoner/1023824302.54/1024140584.0/publikasjon_view.pt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...