Gå til innhold

1. september slutter jeg å røyke.

Anbefalte innlegg

Gjest 66-modell.

Gruer og gleder meg.

Vet det kommer til å bli et helvete.

Har prøvd å slutte før. De første dagene, da motivasjonen var på topp, var lett. Etterhvert ble det bare verre og verre. Det holdt i 14 dager.

Prøvde både nicotintyggis og innhalator. Hjalp litt, men ikke nok tydeligvis.

Nå MÅ jeg bare slutte røyke. Jeg hoster meg gjennom hele vinteren. Enhver forkjølelse ender med bronkitt, og jeg blir aldri frisk.

Er 37 år, og har røkt i 14 år.

Alle gode råd mottas med takk.

Kommer tilbake etter 1. september.

Fortsetter under...

Gjest 66-modell.

Lykke til!

jeg sluttet for 10 år siden, da var jeg 35 og hadde røykt i enda flere år enn du har gjort.

Det var tøft. Så tøft at jeg ikke gjør det igjen!

Bor du i Oslo-området? Da kan jeg anbefale Dr. Kimo.

Hei!

Takk for svar.

Hva er det Dr.kimo gjør. Hypnose? Er villig til å prøve alt. Hva koster det å gå til han.

Når synes du at røykesuget begynte å gi seg?

Hører at noen sier at lysten på røyk er der etter flere år.

Har du fremdeles lyst på røyk iblandt?

Gjest ex-røyker

Hei!

Takk for svar.

Hva er det Dr.kimo gjør. Hypnose? Er villig til å prøve alt. Hva koster det å gå til han.

Når synes du at røykesuget begynte å gi seg?

Hører at noen sier at lysten på røyk er der etter flere år.

Har du fremdeles lyst på røyk iblandt?

Sjekk http://www.drkimo.net/

En blanding av informasjon, psykologi, akkupunktur, urter og atferdsterapi.

Ingen vidunderkur, det er DEG som slutter! Men effektivt, selv for en innbarka røyker som meg.

De første åra hadde jeg fortsatt lyst på røyk. Så kom noen år hvor røyk var motbydelig. Nå synes jeg røyk er ok, men jeg vet at det er farlig for meg. Først nå, etter 10 år, kan jeg en sjelden gang ta en røyk, men jeg våger fortsatt ikke å bli festrøyker.

Bare spør mer, hvis du lurer på noe. Jeg VET du har en tøff tid foran deg! Lykke til!

Hei.

Kjempeflott at du skal slutte å røyke. Å sette seg målet er veldig viktig. Jeg sluttet selv å røyke 17. januar i år, og jeg er kjempefornøyd. Røyka riktignok "bare" i 10 år, men likevel. Jeg leste boka "endelig røykfri", vil absolutt anbefale den! Koster 198,- men det er virkelig verdt det. Lykke til ;-)

Annonse

Gjest 66-modell

Hei.

Kjempeflott at du skal slutte å røyke. Å sette seg målet er veldig viktig. Jeg sluttet selv å røyke 17. januar i år, og jeg er kjempefornøyd. Røyka riktignok "bare" i 10 år, men likevel. Jeg leste boka "endelig røykfri", vil absolutt anbefale den! Koster 198,- men det er virkelig verdt det. Lykke til ;-)

Takk for tips. Boka skal kjøpes.

• 1 måned senere...

Nr en råd jeg har å gi:

Noe av det første du skriver er, -Vet det kommer til å bli et helvete...

Den innstillingen MÅ endres. Tenk at det skal bli lekende lett, tenk på noe annet. Aktiviser deg selv! Husk, suget forsvinner like fort som det kom om du velger å ikke fokusere på det!

Stikkord: INNSTILLING*!* (Du velger hvordan du skal takle dette).

LYKKE TIL

Nr en råd jeg har å gi:

Noe av det første du skriver er, -Vet det kommer til å bli et helvete...

Den innstillingen MÅ endres. Tenk at det skal bli lekende lett, tenk på noe annet. Aktiviser deg selv! Husk, suget forsvinner like fort som det kom om du velger å ikke fokusere på det!

Stikkord: INNSTILLING*!* (Du velger hvordan du skal takle dette).

LYKKE TIL

Takk skal du ha.

Nå har jeg jo vært røykfri i snart 11 dager, og jeg føler og håper det skal gå bra denne gangen.

Tror det er viktig det du sier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...