Gå til innhold

Nakkeproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest teatrika
Skrevet

Jeg sliter med nakkeproblemer, og har gjort det i ca tre år. Har vært sykmeldt det siste året, og det er ingen som egentlig finner ut hva som er galt. De har funnet ut at jeg har en hypermobil nakke (overbevegelig) og dette gjør at musklene blir harde og stive, og det utvikler seg muskelknuter og forkalkninger i nakkevirvlene.

Noen som har like plager som meg, som kan gi meg noen tips om hva jeg kan gjøre for å bli bedre?!?? Jeg er så lei av å gå med konstant hodepine og steinharde nakkemuskler !VONDT!!!

Hjelp meg, please!!

Fortsetter under...

Skrevet

Hva med å prøve akupunktur eller osteopati?

Gjest teatrika
Skrevet

Har prøvd det! Ingen virkning!

happy1365380345
Skrevet

Har prøvd det! Ingen virkning!

Prøvd kiropraktor?

Gjest teatrika
Skrevet

Prøvd kiropraktor?

Jepp! Kan ikke knekke på den, da den er hypermobil...ville sannsynligvis fått større skader av det...

Skrevet

Kulde/varmebehandling

Manuell terapi

Trening i varmtvannsbasseng

Annonse

happy1365380345
Skrevet

Jepp! Kan ikke knekke på den, da den er hypermobil...ville sannsynligvis fått større skader av det...

Har du vært hos kiropraktor og fått dette bekreftet?

De knekker ikke hvis de ikke kan knekke. De tar også bilder før de starter behanding, eller du kan ta med de du har.

Gjest teatrika
Skrevet

Har du vært hos kiropraktor og fått dette bekreftet?

De knekker ikke hvis de ikke kan knekke. De tar også bilder før de starter behanding, eller du kan ta med de du har.

Nei, kiropraktor har ikke bekreftet det, men legen har sagt at jeg ikke kan gjøre det. Derfor velger jeg å stole på han, og sparer den utgiften!

Gjest teatrika
Skrevet

Trodde du hadde funnet løsningen for litt tid tilbake siden, jeg. Husker da du skrev dette innlegget http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1735025

Jada, jeg har kommet utrolig langt! Klarer nå å fungere i hverdagen, og er i jobb igjen. Trener og holder det i sjakk! Men likevel så blir jo ikke årsaken borte av den grunn, og siden jeg ikke er eldre enn det jeg er, så vil jeg prøve alt for å bli frisk!

Gjest ryggpasient
Skrevet

Jada, jeg har kommet utrolig langt! Klarer nå å fungere i hverdagen, og er i jobb igjen. Trener og holder det i sjakk! Men likevel så blir jo ikke årsaken borte av den grunn, og siden jeg ikke er eldre enn det jeg er, så vil jeg prøve alt for å bli frisk!

Villig til prøve alt - men ikke kiropraktor??? Hva med nimi eller norsk rygg og nakkeklinikk?

Gjest teatrika
Skrevet

Villig til prøve alt - men ikke kiropraktor??? Hva med nimi eller norsk rygg og nakkeklinikk?

Jeg har tidligere prøvd kiropraktor, og siden det ikke funket den gangen, så sparer jeg heller de pengene!

Skrevet

Hva med homeopati?

Annonse

Gjest Nakkine
Skrevet

Du skal forsøke så godt du kan å holde deg unna stress. Stress er fy nummer 1! Du skal prøve å unngå mye sukker, svinekjøtt og kaffe/cola. Eple,brokkoli,blomkål,grovbrød,fiber,fiskeolje/omega 3, er bnoe av det som er bra for deg. Du kan forsøke med magnesium cellesalt når du har det pyton, hjelper raskt, raskere enn smertestillende. du skal la tablettene ligge i munnen helt til de er smeltet, du kjenner virkningen alt når de er halvveis smeltet i munnen.

Gjest alternativt
Skrevet

Du skal gå i deg sjøl og spørre deg hvilke fortrengte følelser du har lagret i nakken.

Rosenterapi er også utmerket.

Skrevet

Kontakt Smerteterapi i Oslo. De kan ta thermobilder hvor de kan "se smerter" som leger vanligvis ikke finner. Har meget god erfaring med dette.

De har også egen nettside - www.smerteterapi.no

Gjest teatrika
Skrevet

Du skal gå i deg sjøl og spørre deg hvilke fortrengte følelser du har lagret i nakken.

Rosenterapi er også utmerket.

Ferdig med den psykologiske delen av det! Det er rent fysiske plager!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...