Gå til innhold

Latter NHD


Gjest ppp

Anbefalte innlegg

Før, da jeg var rundt 22 år og yngre hadde jeg så lett for å le. Det var spesielt visse personer jeg syntes kunne være veldig morsomme og jeg lo ofte så jeg fikk vondt i magen. Det var så befriende og herlig og kunne le. Nå, en del år etter så er det som jeg ikke har evnen til å se så lett komisk når folk skal være morsomme også da folk som jeg før syntes var kjempeartige. Jeg trekke litt på flirebåndet, men ler nesten aldri sånn som før. Hvordan få tilbake evnen til og virkelig kunne le så tårene triller? Kan angst og uro virke inn på humoristsk sans. Er det andre som også føler at de har mistet litt denne evnen til og virkelig kunne le?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christof

Vet akkuratt hvordan dette er...har hatt det slik i perioder når jeg har vært langt nede, men jeg har klart å komme meg opp etter en stund og kunne le igjen, og det er deilig.

Håper at du også for denne sjangsen igjen.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkuratt hvordan dette er...har hatt det slik i perioder når jeg har vært langt nede, men jeg har klart å komme meg opp etter en stund og kunne le igjen, og det er deilig.

Håper at du også for denne sjangsen igjen.

*klem*

Jeg har mistet latteren min... :o(

Er så alvorlig og tungsindig. Jeg kan jo le - det kan jeg - men sjelden sjelden en skikkelig latterkule....

Men i kveld - da lo jeg sammen med mora mi, og DET er jo en sensasjon!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest evige kriger

Jeg har mistet latteren min... :o(

Er så alvorlig og tungsindig. Jeg kan jo le - det kan jeg - men sjelden sjelden en skikkelig latterkule....

Men i kveld - da lo jeg sammen med mora mi, og DET er jo en sensasjon!!!

Så herlig å høre a !!! var det godt eller ? Det hørtes befriende ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet latteren min... :o(

Er så alvorlig og tungsindig. Jeg kan jo le - det kan jeg - men sjelden sjelden en skikkelig latterkule....

Men i kveld - da lo jeg sammen med mora mi, og DET er jo en sensasjon!!!

For et herlig innlegg!! Ble på godt humør jeg nå..

*s*

Gir deg en god klem jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet latteren min... :o(

Er så alvorlig og tungsindig. Jeg kan jo le - det kan jeg - men sjelden sjelden en skikkelig latterkule....

Men i kveld - da lo jeg sammen med mora mi, og DET er jo en sensasjon!!!

Jo, du har tydeligvis humor, kjære tårer!! Og forhåpentligvis kommer det noen lattertårer også iblant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Når dette inntreffer slik du beskriver det, skyldes det vanligvis et senket stemningsleie. Dersom dette vedvarer over lengre tid, og i tillegg viser seg ved flere symptomer, bør en vurdere å snakke med en lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å høre a !!! var det godt eller ? Det hørtes befriende ut

Ja! Det var temmelig befriende. Litt overraskende, men godt! Har vi da en slags felles humor likevel? Og - er det virkelig mulig at jeg kan slappe slik av sammen med henne?

Jo - det var ganske godt! Jeg tror jeg begynner å forstå mamma bedre og bedre etterhvert. Kan liksom se hennes historie også....

Men beklager ppp, nå begynner jeg å snakke om meg selv i din tråd.. Sorry....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et herlig innlegg!! Ble på godt humør jeg nå..

*s*

Gir deg en god klem jeg

Jeg er glad du ble i godt humør!! At du likte innlegget mitt. Det var jo så kort, hadde ikke trodd det skulle gjøre noe fra eller til jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du har tydeligvis humor, kjære tårer!! Og forhåpentligvis kommer det noen lattertårer også iblant...

Joda, jeg har nok humor. Heldigvis. Men jeg er så lei av den tristheten som stadig ligger under. Fraværenheten som gjør at jeg ikke legger merke til alle situasjonene som er til å le av. Tristheten som gjør at jeg kan sitte og se Friends eller Ally, uten å så mye som trekke på smilebåndet... Da føler jeg meg som det steinansiktet.

Men igjen - nå begynner jeg å legge ut om meg selv i ppp's tråd... Det er vel litt dumt.

Takk for svar, anyway!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...