Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter en opprivende kveld i går bestemte jeg meg for å kjøpe noe som kan ta vek det råtne humøret som gjentar seg hver mnd og som i går holdt på å ødelegge ekteskapet mitt.

Jeg var på helsekostbutikken og fikk tips om "PMS balance" fra Validus, som bl.a inneholder vill yam, grapefruktkjerneekstrakt, rødkløverekstrakt samt diverse B, D, A og E-vitaminer og mineraler. Jeg syntes deklarasjonen såg rimelig "fornuftig" ut, men er det noen som vet noe om dette produktet? Jeg følte at det hjalp en times tid etter første dose (2 tabl), men det må da vel være en placebo-effekt?

Uansett, jeg kan ikke gå rundt og være bitchy hver eneste måned, det sliter både på meg og på ektefelle, for dessverre skjønner jeg ikke sammenhengen før dagen etterpå når alt har roet seg ned.

P-piller har jeg kuttet ut for lenge siden, og merket stor bedring i humøret, men dette med PMS er virkelig skummelt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11519-pms-balance/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...