Gå til innhold

Hva slags sex liker dere damer best?


pirko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ferskentre

Det beste er å bli slikket, men mannen min synes det er så stress og gidder omtrent aldri.... Ellers er jo misjonær god, og jeg liker å sitte oppå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stilling der også klitoris får sitt, hvilket enklest vil si bakfra mens jeg tar på meg selv.

Ta på klitorisen gjør vel han? Kjipe greier om du må ta på deg selv under samleie da. Min kjærest ordner da det for meg, og det er jo myyyye bedre og mer opphissende.

PS: En stilling hvor jeg får lett orgasme er når han sitter i en sofa feks, og jeg sitter oppå han med ryggen mot, og så rir han. Også alle andre varianter av stillinger hvor jeg rir, blir jo klitoris automatisk stimulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på klitorisen gjør vel han? Kjipe greier om du må ta på deg selv under samleie da. Min kjærest ordner da det for meg, og det er jo myyyye bedre og mer opphissende.

PS: En stilling hvor jeg får lett orgasme er når han sitter i en sofa feks, og jeg sitter oppå han med ryggen mot, og så rir han. Også alle andre varianter av stillinger hvor jeg rir, blir jo klitoris automatisk stimulert.

masse styr for han å både tilfredstille meg vaginalt og klitoralt samtidig da! prøv selv å styre underlivet frem og tilbake, samtidig som du beveger hånden din opp og ned... nei, da må han holde seg i ro...

liker veldig godt misjonær jeg faktisk, når han tar pushup over meg, eller står på knærne, og da kan han ta meg så hardt jeg vil samtidig som jeg tilfredstiller meg selv...

så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign

masse styr for han å både tilfredstille meg vaginalt og klitoralt samtidig da! prøv selv å styre underlivet frem og tilbake, samtidig som du beveger hånden din opp og ned... nei, da må han holde seg i ro...

liker veldig godt misjonær jeg faktisk, når han tar pushup over meg, eller står på knærne, og da kan han ta meg så hardt jeg vil samtidig som jeg tilfredstiller meg selv...

så det så!

Så du kan røre deg selv uten å bli flau? Jeg klarer det bare ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masse styr for han å både tilfredstille meg vaginalt og klitoralt samtidig da! prøv selv å styre underlivet frem og tilbake, samtidig som du beveger hånden din opp og ned... nei, da må han holde seg i ro...

liker veldig godt misjonær jeg faktisk, når han tar pushup over meg, eller står på knærne, og da kan han ta meg så hardt jeg vil samtidig som jeg tilfredstiller meg selv...

så det så!

Min kjærest synes ikke det er "styr" å kose med meg og ta på meg da. Hadde han syntes det hadde han ikke vært kjæresten min for å si det sånn. Jeg synes heller ikke det er styr å kose med ham da. Når jeg har sex med ham vil jeg ikke onanere meg selv, (hvis vi ikke gjør det sammen da), da skal vi kose med hverandre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjærest synes ikke det er "styr" å kose med meg og ta på meg da. Hadde han syntes det hadde han ikke vært kjæresten min for å si det sånn. Jeg synes heller ikke det er styr å kose med ham da. Når jeg har sex med ham vil jeg ikke onanere meg selv, (hvis vi ikke gjør det sammen da), da skal vi kose med hverandre da!

ok, han onanerer såklart meg, og jeg ham, i 69 å siden oralt, eller vi kan ligge ved siden av hverandre og kysse og onanere hverandre, forspillet altså. men så klarer jeg ikke lenger og vil ha ham, uansett om jeg har kommet eller ikke, og da er det mye greiere om jeg tar over... så får han konsentrert seg om kun en ting, slik som menn er best på... om han skal onanere meg mens han er inni meg, så synes jeg det er best at jeg sitter i ro på ham, eller ligger i kryss med ham helt stille inni meg... en ting av gangen altså, eller så gjør han jobben sin og jeg jobben min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kan røre deg selv uten å bli flau? Jeg klarer det bare ikke..

stakkars. kanskje du er yngre enn meg? virker som det hjelper på når man blir eldre nemlig, nærmer meg midten av tyveårene etterhvert, og begynner å bli trygg på meg selv og kroppen min og hva jeg liker... menn blir jo bare opphisset av at du koser med deg selv... og kan jo lære litt av det også. om du synes det er flaut kan dere jo kanskje begynne med å gjøre det sammen? det liker jeg iallfall, både ham og jeg som koser der nede. han trenger jo ikke se på... kan jo kysse deg og brystene dine imens også, så blir det ikke så flaut? også opphissende for mannen å måtte "vente litt" til du er klar og våt nok... øvelse gjør mester! ingenting å være flau over! vær stolt over deg selv og din kropp og at du kan gi deg selv slik nytelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign

stakkars. kanskje du er yngre enn meg? virker som det hjelper på når man blir eldre nemlig, nærmer meg midten av tyveårene etterhvert, og begynner å bli trygg på meg selv og kroppen min og hva jeg liker... menn blir jo bare opphisset av at du koser med deg selv... og kan jo lære litt av det også. om du synes det er flaut kan dere jo kanskje begynne med å gjøre det sammen? det liker jeg iallfall, både ham og jeg som koser der nede. han trenger jo ikke se på... kan jo kysse deg og brystene dine imens også, så blir det ikke så flaut? også opphissende for mannen å måtte "vente litt" til du er klar og våt nok... øvelse gjør mester! ingenting å være flau over! vær stolt over deg selv og din kropp og at du kan gi deg selv slik nytelse!

Blir 30 snart... Tror de som er yngre er mer frigjorte, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 30 snart... Tror de som er yngre er mer frigjorte, jeg!

30 er en bra alder å ta et oppgjør med seg selv og løsne på gamle sperrer vet du! har hørt at det er den alderen man blir mest frigjort jeg! lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign

30 er en bra alder å ta et oppgjør med seg selv og løsne på gamle sperrer vet du! har hørt at det er den alderen man blir mest frigjort jeg! lykke til!

Takk... får nå se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...