Gå til innhold

Hva slags sex liker dere damer best?


pirko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ok, han onanerer såklart meg, og jeg ham, i 69 å siden oralt, eller vi kan ligge ved siden av hverandre og kysse og onanere hverandre, forspillet altså. men så klarer jeg ikke lenger og vil ha ham, uansett om jeg har kommet eller ikke, og da er det mye greiere om jeg tar over... så får han konsentrert seg om kun en ting, slik som menn er best på... om han skal onanere meg mens han er inni meg, så synes jeg det er best at jeg sitter i ro på ham, eller ligger i kryss med ham helt stille inni meg... en ting av gangen altså, eller så gjør han jobben sin og jeg jobben min...

"så får han konsentrert seg om kun en ting, slik som menn er best på..."

Eh.. og det var? Menn er da gode på både inn/ut, fingre, slikke osv..

Men har du prøvd å "sitte oppreist" å ri ham mens han ligger. La ham fingre på klitten din mens du rir, og han kan kjæle med brystene med den andre hånda..deilig!!! Da får man flere ting på en gang, og øyekontakt og hele pakka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars. kanskje du er yngre enn meg? virker som det hjelper på når man blir eldre nemlig, nærmer meg midten av tyveårene etterhvert, og begynner å bli trygg på meg selv og kroppen min og hva jeg liker... menn blir jo bare opphisset av at du koser med deg selv... og kan jo lære litt av det også. om du synes det er flaut kan dere jo kanskje begynne med å gjøre det sammen? det liker jeg iallfall, både ham og jeg som koser der nede. han trenger jo ikke se på... kan jo kysse deg og brystene dine imens også, så blir det ikke så flaut? også opphissende for mannen å måtte "vente litt" til du er klar og våt nok... øvelse gjør mester! ingenting å være flau over! vær stolt over deg selv og din kropp og at du kan gi deg selv slik nytelse!

opphissende å vente til dama blir våt og kåt?? eh.. de liker vel at man er kåt med en gang, men spenningen og opphisselsen blir jo større ved å vente litt og ved å erte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"så får han konsentrert seg om kun en ting, slik som menn er best på..."

Eh.. og det var? Menn er da gode på både inn/ut, fingre, slikke osv..

Men har du prøvd å "sitte oppreist" å ri ham mens han ligger. La ham fingre på klitten din mens du rir, og han kan kjæle med brystene med den andre hånda..deilig!!! Da får man flere ting på en gang, og øyekontakt og hele pakka...

såklart! en ting ja, en ting OM GANGEN! -smile- ikke bare en eneste ting nei... men å konsentrere seg om en ting om gangen, det er det beste for gutter, det er faktisk vitenskapelig bevist, en del av hjernen om gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opphissende å vente til dama blir våt og kåt?? eh.. de liker vel at man er kåt med en gang, men spenningen og opphisselsen blir jo større ved å vente litt og ved å erte..

trenger ikke alltid vente til dama er kåt med å ha sex da, går an å gjøre damen kåt også vet du, iallfall kåtERE og våtERE... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girl interrupted

En diger pikk og en hard smal rumpe å dytte den inn med.

Føler meg så sinnsykt enkel.. virker som det skal veldig mye til på noen for å bli skikkelig kåt.Jeg blir dritkåt av bare vaginalt samleie jeg,vil oftest bare at han skal inn med en gang.Synes dere det høres kjapt og kjedelig ut, boys? Og "hardt og gæli"...ooooh yesss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trenger ikke alltid vente til dama er kåt med å ha sex da, går an å gjøre damen kåt også vet du, iallfall kåtERE og våtERE... :)

Man puler vel neppe damer som ikke er kåte?? Det blir jo nærmest voldtekt.. men kåtere er det klart man blir når man begynner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...