Gå til innhold

Anbefalte innlegg

heisann;o)Kanskje et dumt spørsmål men jeg stiller det likevel da dette går å gnager meg...

Jeg hadde for en tid siden litt intimkontakt,jeg hadde ikke sex,men jeg fikk litt sæd i øyet mitt!For en tid siden nå kom han å fortalte meg at han er smittet av chlamydia!Kan jeg bli smittet?Evnt.kan det føre til infeksjon i øyet?Jeg lurer så mye på dette at jeg håper noen kan svare meg;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115405-chlamydia-og-%C3%B8yeinfeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du skal bekumre deg for å få klamydia på øyet.. Det er heller større mulighet for at konsistensen i sæden har irritert deg på øyet.

dette sier olafia-klinikken:

bakterien som forårsaker infeksjonen trives på slimhinner i kjønnsorgan, urinrør og endetarm. bakterien kan også fremkalle infeksjon i øyets slimhinner, hvis den blir overført.

det er altså mulig. men om du ikke har merket noen plager ennå, så er det vel ikke så sannsynlig!

Gjest Pricilla

dette sier olafia-klinikken:

bakterien som forårsaker infeksjonen trives på slimhinner i kjønnsorgan, urinrør og endetarm. bakterien kan også fremkalle infeksjon i øyets slimhinner, hvis den blir overført.

det er altså mulig. men om du ikke har merket noen plager ennå, så er det vel ikke så sannsynlig!

Så feil så feil.... For man får nemlig ikke plager av klamydia! Det er derfor det er så skummelt.. jeg ville tatt en test hadde jeg fått sperm med klamydia i øyet! ; ) Selv om det hele er litt komiskt...

Så feil så feil.... For man får nemlig ikke plager av klamydia! Det er derfor det er så skummelt.. jeg ville tatt en test hadde jeg fått sperm med klamydia i øyet! ; ) Selv om det hele er litt komiskt...

Kremt ....

Min mann hadde en skikkelig infeksjon i øyet , og måtte til en spesialist for å sjekke det opp.

Denne infeksjonen var klamydia , og gjorde VONDT!

Det er mange år siden , så han ler av det hele nå da ;o)

• 4 uker senere...

Kremt ....

Min mann hadde en skikkelig infeksjon i øyet , og måtte til en spesialist for å sjekke det opp.

Denne infeksjonen var klamydia , og gjorde VONDT!

Det er mange år siden , så han ler av det hele nå da ;o)

var jo det som var poenget mitt da, blir det infeksjon i øyet fra denne klamydia-bakterien, så merker man det jo! ikke vits i å ta en test hvis man ikke merker noen plager i øyet.

andre steder derimot....der merker man det ikke

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...