Gå til innhold

Når?

Gjest Store bryster - men vondt i ryggen!

Anbefalte innlegg

Gjest Store bryster - men vondt i ryggen!
Skrevet

Jeg ønsker å få en brystreduksjon. Jeg er 24 år og høygravid nå, og har planer om å amme. Dette er mitt tredje og aller siste barn.

Jeg bruker vanligvis str 75dd/e i bh, og kunne tenke meg dem til en c-cup.

Når bør jeg gå til legekonsultasjon hos min lege? Og kan jeg få det dekket? Jeg er vanligvis i passende vekt i forhold til høyden min, og tror neppe jeg må slanke meg før noe inngrep. Og er det noen som vet noe om hvor lang tid det kan ta før jeg evnt blir operert?

Fortsetter under...

Skrevet

Du burde gå til fastlegen din nå. Det er flere års ventetid. Hvis du går inn på fritt sykehusvalg kan du sikkert se ventetidene på de forskjellige sykehusene.

Hvis du skal betale selv er det bare å ringe et av de private klinikkene, der er det nesten ikke ventetid.

• 1 måned senere...
Skrevet

Kontakt fastlegen din og fortell om problemet.

Jeg ventet ikke flere år, det gikk et halvt år fra jeg kontaktet fastlegen til jeg hadde operert. :)

Les evt. mer i svaret jeg ga "trimma", hovedinnlegg 21.8.

Gjest puppeguri
Skrevet

Kontakt fastlegen din og fortell om problemet.

Jeg ventet ikke flere år, det gikk et halvt år fra jeg kontaktet fastlegen til jeg hadde operert. :)

Les evt. mer i svaret jeg ga "trimma", hovedinnlegg 21.8.

Ser du skriver de brukte fettsugingsmetoden på deg, vil det si at det ikke ble gjort noe snitt, og ikke fjernet hud? Blir det ikke hengepupp da?

Jeg ventet i nesten 10 år på operasjon, og da jeg liksom skulle legges på bordet, var jeg midt i amminga, så jeg er fremdeles brøstfager (argh)!

Skrevet

Ser du skriver de brukte fettsugingsmetoden på deg, vil det si at det ikke ble gjort noe snitt, og ikke fjernet hud? Blir det ikke hengepupp da?

Jeg ventet i nesten 10 år på operasjon, og da jeg liksom skulle legges på bordet, var jeg midt i amminga, så jeg er fremdeles brøstfager (argh)!

Arrene synes omtrent ikke, jeg må nesten lete etter dem. Det er tre bittesmå prikker etter der de tok fettsugingsrørene inn.

Huden har trukket seg fint tilbake, så det er ikke noe overflødig hud. Nå tok jeg kun på den ene siden, fordi problemet mitt var assymmetri i tillegg til størrelsen. Ser ingen forskjell mellom puppene nå, de er så fine, atte. :)

Måtte gå med stram sportsbh i mange uker, dette skulle også bidra til at ikke huden ble hengende for mye.

I starten da jeg tok av bandasjen, var jeg lilla, gul og blå over hele puppen, og den var fortsatt større enn den andre. Men gradvis jevnet det seg ut, og huden trakk seg utrolig nok tilbake også. Var nylig til etterkontroll, og alt så kjempefint ut.

Skrevet

Arrene synes omtrent ikke, jeg må nesten lete etter dem. Det er tre bittesmå prikker etter der de tok fettsugingsrørene inn.

Huden har trukket seg fint tilbake, så det er ikke noe overflødig hud. Nå tok jeg kun på den ene siden, fordi problemet mitt var assymmetri i tillegg til størrelsen. Ser ingen forskjell mellom puppene nå, de er så fine, atte. :)

Måtte gå med stram sportsbh i mange uker, dette skulle også bidra til at ikke huden ble hengende for mye.

I starten da jeg tok av bandasjen, var jeg lilla, gul og blå over hele puppen, og den var fortsatt større enn den andre. Men gradvis jevnet det seg ut, og huden trakk seg utrolig nok tilbake også. Var nylig til etterkontroll, og alt så kjempefint ut.

Annonse

Gjest puppeguri
Skrevet

Jeg ser for meg at det hadde blitt et begredelig puppestell på meg om jeg skulle gjort det på den måten - husker godt hvor lite pene de var, etter at jeg sluttet å amme og hadde gått ned mange kilo. Var da c-cup, men måtte rulle puppa sammen som et par sokker. Haha...

Er i dag tilbake til dd-cup. Ikke fornøyd...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...