Gå til innhold

tannlegeskrekk!


chrissie

Anbefalte innlegg

jeg er så dritredd for å gå til tannlegen.Sist gang gjorde det så vondt!går det an å få en bedøvelse som garanert virker?(sist gang virket den ikke)og kan du ta bedøvelse når du ammer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Jeg har vel skrevet mest om akkurat dette temaet her.

Mitt standard råd er dette.

Fortell tannlegen om problemet ditt. Be han sette av god tid til deg.

Et beroligende medikament kan døyve angsten og smertestillende medikamenter kan hjelpe slik at bedøvelsen virker bedre.

Når du ammer er imidlertid dette du noe vel bør avstå fra.

Hva med å utsette behandlingen til ammingen er avsluttet?

Man kan godt gi valig bedøvelse til ammende, ved å øke dosen og gi den lang tid til å virke oppnår man nesten alltid den ønskede effekt.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om folk som får narkose i forbindelse med tannlege behandlig (vanlig behandling, bore ol) Men det koster jo sikkert endel da. Jeg har UTROLIG tannlegeskrekk jeg også, og derfor er jeg veeeldig nøye med tannstellet! (munnvann,tannråd ol)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om folk som får narkose i forbindelse med tannlege behandlig (vanlig behandling, bore ol) Men det koster jo sikkert endel da. Jeg har UTROLIG tannlegeskrekk jeg også, og derfor er jeg veeeldig nøye med tannstellet! (munnvann,tannråd ol)

Narkose hos tannlege koster ca. 2500,- ekstra. I Oslo er det fullt mulig å få narkose på Tannklinikken i Bergrådveien. De har egen anestesilege.

Jeg går der selv, og de siste to gangene har jeg ikke trengt narkose. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narkose hos tannlege koster ca. 2500,- ekstra. I Oslo er det fullt mulig å få narkose på Tannklinikken i Bergrådveien. De har egen anestesilege.

Jeg går der selv, og de siste to gangene har jeg ikke trengt narkose. :o)

Oj det er såpass dyrt ja!! hmm... Jeg har noen ganger vurdert narkose selv, men har klart meg uten. Den tannlegen jeg går til nå er veldig forståelsefull, men det er like ille alikavel syns jeg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...