Gå til innhold

KAOS!!!!


Gjest firebird (med kaos i hodet)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

firebird1365380441

fydda!..andunger er morsomme når de går i rad og rekke etter den de tror er moren (kan være hvemsomhelst..meg f.eks. gikk tur med ti stk engang)..men kosedyr..nei..jeg er da ikke noe kosedyr? nebbete,plattfot og sære matvaner.

Beskrivelsen av en and kan passe godt på meg!

Jeg er både nebbete, er plattfot og har sære matvaner...tjihihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

Labradorer lukter ikke vondt! Vær så god og ta det utsagnet tilbake med en gang!

Marsvin er jo så små at de ikke syns engang... tror jeg i hvertfall.

(Men forøvrig burde du søke om treningsopphold på enten Beitostølen eller Valnesfjord når du er ferdig med utredning ol. På Beito har de i allefall maaaange fine hester - ingen marsvin - men forøvrig er godt opplegg mht å finne frem til gode treningsformer for den enkelte. Og så pleier det å være hyggelig der :-) Det er bl.a. der jeg har truffet folk med EDS. )

Ok, da! Tilgi meg, jeg er så lei meg, jeg skal aldri si noe stygt om labradorer igjen, ALDRI!

( Eller om korridorer, for den saks skyld...har sær humor)

Marsvin er faktisk ikke så små - de er på størrelse med en voksen dvergkanin. Mye større enn hamstre, hvis du har sett slike småtasser.

Mitt marsvin er dessuten et rart marsvin , tror hun har en personlighetsforstyrrelse!!!:-)

Hun skjønner visst ikke at hun er et marsvin og at hun egentlig ikke skal kunne finne på så mye rart som hun gjør.

( Moren min hilser og sier at no "pise" ho høy! - Vi har et eget marsvinspråk her i huset, skjønner du...)

Ja, kanskje jeg skulle søke meg til Valnesfjorden eller til Beitostølen!!! Kanskje jeg treffer en frosk der også? Blandt ender og hester og labradorer og katter og gudene vet hva?

Skal undersøke mulighetene for et opphold der.

Takk for tipset!

Vrinsk og knegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

Kjære firebird!

Skulle ønske det var noe jeg kunen gjøre for deg, men jeg kan jo ikke gi deg en klem engang!

*sender en kjempeklem over eteren*

Det må da være helt naturlig å føle det sånn som du gjør nå. Skuffelsene strømmer jo på deg. Sitter også her med tårer i øyene og gråten i halsen, denne gangen for deg. Jeg har heller ikke grått på lenge selv ikke i min mors bisettelse. Tristheten sitter liksom fast. Men det var ikke meg vi skulle snakke om. Han legen du snakket om skal du ikke tenke mer på det er han som har ett problem ikke du!

Jeg lurer på om det ikke hadde vært en ide for deg å ta delstudium, kanskje på en privat skole f.eks. NKS eller AOF eller noe. Du får jo studielån på enkelte studier der og. Også er det jo voksne folk som går der. Kunne ikke det vært en ide. Kan ikke sosialkontoret eller omsorg i frihet hjelpe deg med en leilighet til å begynne med iallefall? Jeg har ikke så god greie på sånt.

Håper det ordner seg for deg. Det må det jo før eller senere.

Mvh

Tusen takk, Kizza, klemmer deg tilbake, jeg!

Håper du greier å gråte en gang - det hjalp veldig mye for meg.

Gråt i mange timer, faktisk, men det var ok...

Føler meg 100 ganger bedre i dag!

Ta vare på deg selv!

Flere klemmer og gode tanker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Tusen takk, Kizza, klemmer deg tilbake, jeg!

Håper du greier å gråte en gang - det hjalp veldig mye for meg.

Gråt i mange timer, faktisk, men det var ok...

Føler meg 100 ganger bedre i dag!

Ta vare på deg selv!

Flere klemmer og gode tanker fra

Jo takk for tanken. Har gråten på lur stadig vekk men tvinger den tilbake. Tror jeg er redd det skal rakne helt for meg. Skal jeg i situasjoner hvor jeg kan risikere å bryte sammen tar jeg en valium, jeg har noen igjen. Kanskje det hadde vært best å få gråte ut men jeg tørr ikke, ikke ennå iallefall.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...