Gå til innhold

- Må tåle et klaps på rumpa


Sør

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt klapset på rumpa en del ganger, men det har aldri falt meg inn å anmelde hendelsene. Det er så mye annet å bekymre seg over.

Poenget til denne forskeren er grensesettingsproblematikken i kraft av at vi alle er forskjellige og i kraft av at kroppen også er et kommunikasjonsmiddel. Kvinnesakskvinnene, en kvasiretning som du sympatiserer med, er selvfølgelig på banen med sitt fordreide kjønnsperspektiv. Her betraktes jo kroppen som noe fullstendig privat og innkapslet fra omgivelsene. Helst burde kroppen vært strømførende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nok heller slått til de heller enn å anmelde. Om det ikke var noe som skjedde flere ganger. Da kunne jeg nok anmeldt. Men synes det blir litt overdrevet å gå til sak fordi noen tafser litt. Men misforstå meg ikke! Det er IKKE greit å klapse eller klype hverken her eller der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett klaps går sikkert bra, men dersom alle menn gikk rundt å klapset alle kvinner på rumpa blir det i meste laget.

Det er ikke akseptabelt å klapse andre på rumpa helt ut av det blå. Men kvinner bør ha nok selvinnsyn til å skjønne om de faktisk har flørtet og i en viss grad lagt opp til det.

Å anmelde slikt er helt greit, men jeg synes det er tvilsomt når det anmeldes for å ødelegge noens politiske karriere. Og at det kommer 5-10 år etter at det skjedde.

Opplever en ikke det som et overgrep der og da er det neppe det heller. At feminister skal overbevise deg om at du er et offer osv osv er vel et større overgrep.

Et skikkelig slag i trynet synes jeg er en grei måte å gjøre opp på. Så kanskje mennene som gjør slikt lærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett klaps går sikkert bra, men dersom alle menn gikk rundt å klapset alle kvinner på rumpa blir det i meste laget.

Det er ikke akseptabelt å klapse andre på rumpa helt ut av det blå. Men kvinner bør ha nok selvinnsyn til å skjønne om de faktisk har flørtet og i en viss grad lagt opp til det.

Å anmelde slikt er helt greit, men jeg synes det er tvilsomt når det anmeldes for å ødelegge noens politiske karriere. Og at det kommer 5-10 år etter at det skjedde.

Opplever en ikke det som et overgrep der og da er det neppe det heller. At feminister skal overbevise deg om at du er et offer osv osv er vel et større overgrep.

Et skikkelig slag i trynet synes jeg er en grei måte å gjøre opp på. Så kanskje mennene som gjør slikt lærer.

Hei,

Ikke alle synes det er OK å måtte slå til folk for å få dem til å holde hendene for seg selv.

Dette med at det ødelegger folks politiske karriere er et bomskudd - ettersom det vitterlig er Medhaug selv som har vært med på å vedta den regelen!

At det tar 5 og 10 år før voldtekter anmeldes er normalt. Det betyr overhodet IKKE at noe er "oppdiktet", heller tvertimot. Du må bare akseptere at voldtekter er såpass destruktive at det kan ta over 10 år før man klarer å snakke om det.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...