stromme Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Synes Roundup er forferdelig dyrt. Har noen gode tips til billigrere ugressmiddel. Enten noe å få kjøpt, eller noe å lage selv. 0 Siter
Florence Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Jeg har ikke tips til ugressmiddel som er mer effektivt enn RoundUp. Konsentrert (120 mg/l?) RoundUp er billigere enn fortynnet. Konsentrert RoundUp er billigere på Felleskjøpet enn på plantesentrene. Konsentrert RoundUp er sinnsykt mye billigere i Sverige enn i Norge. Enn så lenge... (Väksriktet i Strömstad.) 0 Siter
stromme Skrevet 17. august 2003 Forfatter Skrevet 17. august 2003 Jeg har ikke tips til ugressmiddel som er mer effektivt enn RoundUp. Konsentrert (120 mg/l?) RoundUp er billigere enn fortynnet. Konsentrert RoundUp er billigere på Felleskjøpet enn på plantesentrene. Konsentrert RoundUp er sinnsykt mye billigere i Sverige enn i Norge. Enn så lenge... (Väksriktet i Strömstad.) Er det sant? Hvor mye billigere da? Bor like ved grensa jeg jo.... 0 Siter
Florence Skrevet 17. august 2003 Skrevet 17. august 2003 Er det sant? Hvor mye billigere da? Bor like ved grensa jeg jo.... Den største forpakningen i Norge er 250 ml. En liter i Sverige kostet 320 svenske kroner. :-) Jeg hamstret! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.