Gjest hmmmmmmmmm Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Så lenge det ikke finnes noe "rent" Astmaforum lenger,får jeg henvende meg hit. Lurer på en ting,harlitt angst for det faktisk. Er det muligh å ta overdose på astmamedisin,ventolin f.eks? I så fall,hva skjer hvis man tar for mye,og hva er symtomene for overmedisinering? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Oversatt fra Felleskatalogen.no Symptomer på overdosering er skjelving, hodepine og rask puls. blodtrykksfall. Man kan få kaliummangel. (Som kan gi hjerterytmeforstyrrlser og muskelkramper) 0 Siter
Sanne03 Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Det går an.. Men tror ikke det kan gi store skader. Men du kan bli litt uvel.Og skjelve i kroppen. speileøt armer og ben. Er det jeg har erfart hvertfall 0 Siter
rekliv Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Hei. Klart det går an å ta overdoser på astma medisiner,men jeg vet ikke hvor store konsekvenser et kan få. Jeg bruker Bricanyl,tar jeg for mye av den øker pulsen voldsomt og enormt med hjertebank. Jeg rister og skjelver,svettetokter. Dette er de symptomene jeg får av den. Håper det ga svar på noe av det du lurte på. Det er viktig å følge anvisningen på medisinpakken! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.