Gå til innhold

for mye astmamedisin


Gjest hmmmmmmmmm

Anbefalte innlegg

Gjest hmmmmmmmmm

Så lenge det ikke finnes noe "rent" Astmaforum lenger,får jeg henvende meg hit. Lurer på en ting,harlitt angst for det faktisk. Er det muligh å ta overdose på astmamedisin,ventolin f.eks?

I så fall,hva skjer hvis man tar for mye,og hva er symtomene for overmedisinering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oversatt fra Felleskatalogen.no

Symptomer på overdosering er skjelving, hodepine og rask puls. blodtrykksfall.

Man kan få kaliummangel. (Som kan gi hjerterytmeforstyrrlser og muskelkramper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an.. Men tror ikke det kan gi store skader. Men du kan bli litt uvel.Og skjelve i kroppen. speileøt armer og ben.

Er det jeg har erfart hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Klart det går an å ta overdoser på astma medisiner,men jeg vet ikke hvor store konsekvenser et kan få. Jeg bruker Bricanyl,tar jeg for mye av den øker pulsen voldsomt og enormt med hjertebank. Jeg rister og skjelver,svettetokter. Dette er de symptomene jeg får av den. Håper det ga svar på noe av det du lurte på. Det er viktig å følge anvisningen på medisinpakken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...