Gå til innhold

Svin?

laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Hvorfor er folk her inne så jævlig fokusert på møkk..?!

Normal hygiene er selvfølgelig et must, men altså, den ene tråden etter den andre omhandler ting som hvor viktig det er av daglig vask av badehåndklær, at såpestykker er svartedauen og nå sist, altså møkkete drosjer i Oslo(:D!)(Det må jo være fleip!!)

Selv spiser jeg kebab kl 4 om morgenen fra suspekt utseende gatekjøkkener, bruker buksa mi to dager i strekken og det er ikke en gang sikkert jeg desinfiserer henda mine før jeg lager meg en blings.:-o...

Det blir innimellom lansert problemstillinger jeg ikke hadde tenkt over om det snødde i helvete..

Er jeg en gris som ikke gidder å bry meg om sånt?

Eller kan man ane usunne oppheng hos enkelte DOLbrukere?

Skrevet

Du er morsom. Ja, her inne diskuteres de dummeste ting.

Gjest fakta faen
Skrevet

Alle brukere av DOL vasker håndklærne på 95 grader, /og aldri, aldri sammen med kjøkkenkluter eller undertøy), bruker flytende såpe, setter seg aldri ned på doringen, skyller ned med tærne og åpner og lukker dørene med albuen.

laguna1365380434
Skrevet

Du er morsom. Ja, her inne diskuteres de dummeste ting.

Ja! Noen ganger blir jeg litt overveldet..:o)

laguna1365380434
Skrevet

Alle brukere av DOL vasker håndklærne på 95 grader, /og aldri, aldri sammen med kjøkkenkluter eller undertøy), bruker flytende såpe, setter seg aldri ned på doringen, skyller ned med tærne og åpner og lukker dørene med albuen.

Nemlig! Dette er også mitt intrykk;)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

>>og nå sist, altså møkkete drosjer i Oslo

døh.... når fingra sitter fast i klissete svart møkk....

Gjest mulig det
Skrevet

Kanskje det bare var litt hudflass???????

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Kanskje det bare var litt hudflass???????

Taxi A 1470.

laguna1365380434
Skrevet

Jomen altså..Problemstillingen ble bare så søkt..!

Jeg tror nesten fortsatt at du må tulle litt med oss..

Du satt vel ikke fast i svart gugge i to ulikr biler vel? Kunne du ikke sette deg forann/bak? (Det var vel ikke gugge på alle setene?;))

Ikke bli støtt a!:o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jomen altså..Problemstillingen ble bare så søkt..!

Jeg tror nesten fortsatt at du må tulle litt med oss..

Du satt vel ikke fast i svart gugge i to ulikr biler vel? Kunne du ikke sette deg forann/bak? (Det var vel ikke gugge på alle setene?;))

Ikke bli støtt a!:o)

Ikke på seter, men på forseteryggen, hendler, karmer og midtkonsoll.

Setene var sikkert slitt reine av passasjerenes bukseromper.

Jeg har inspisert så mange biler og renhold ellers overalt at jeg ser det med et blikk.

Skrevet

En passasjer på t-banen ble gal i kveld, for han mente at jeg tørka hendene på setene. Jeg har et temperament og føk opp og svarte tilbake. Heldigvis gikk han ut på neste stasjon og da viste han meg fingeren. Stakkars han var jo gal, men det er kanskje jeg også.

Skrevet

En passasjer på t-banen ble gal i kveld, for han mente at jeg tørka hendene på setene. Jeg har et temperament og føk opp og svarte tilbake. Heldigvis gikk han ut på neste stasjon og da viste han meg fingeren. Stakkars han var jo gal, men det er kanskje jeg også.

Er du sinna? Det hadde jeg ikke trodd :o)

laguna1365380434
Skrevet

Wow! Absurd!

Faen, meg skjer det aldri noe spennende på T-banen..:o)

Skrevet

Er du sinna? Det hadde jeg ikke trodd :o)

At jeg var sinna, jeg føk opp som bare det og det gjør jeg egentlig for ofte så jeg angret etterpå, men nå kan jeg le av det spesielt fordi jeg er i så godt humør i kveld

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...