Gå til innhold

Har du dårlig ånde?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest jomfrua

Kaffeånde er da ikke så ille - men røyk *pføy*

jeg har dårlig ånde når jeg slanker meg. det er vanlig å få en spesiell vond ånde da. særlig hvis man ikke er så flink til å spise ofte. spiser du litt ca hver 3 time og drikker vann vil man sjeldent ha dårlig ånde.

Gjest Kaffe-hater

Kaffeånde er da ikke så ille - men røyk *pføy*

Helt uenig her - røykeånde er til å leve med, mens kaffeånde derimot er uutholdelig! Kunne aldri vært gift med en kaffeslave..!! Må snu meg bort i vemmelse dersom en kollega sprer sin stinkende kaffeånde bort til meg.

P.S. Jeg hverken røyker eller drikker kaffe, og er sjokkerende høyt over den alderen da folk vanligvis starter med å drikke kaffe....

Ingenting slår morraånden til bikkja mi. Seriøst.

Bikkjeånde om mårran dufter nyplukkede eppler i forhold til rådampen som kommer ut av kjeften på han ene kolegaen min når han har panikksugd på en sneip - og deretter hopper inn i jobbilen og puster på meg:-)

Bikkjeånde om mårran dufter nyplukkede eppler i forhold til rådampen som kommer ut av kjeften på han ene kolegaen min når han har panikksugd på en sneip - og deretter hopper inn i jobbilen og puster på meg:-)

"Nyplukkede epler"??

OK, OK, jeg gir meg!

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...