Gå til innhold

Hjelp!! Oljebasert maling i bilsete...........

Anbefalte innlegg

Gjest kristinee83

Hei.

Kjæresten min skal selge bilen sin, og så klarte jeg selvsagt å få grønn maling på det lyse bilsetet, når jeg skulle hjem fra jobb.

Han tror ikke det er noe som hjelper, men det går jo an å spørre...i sikkerthets skyld..!

Huff...føler meg SÅ dom...

Håper på svar!!

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116680-hjelp-oljebasert-maling-i-bilsete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

White Spirit er det som fjerner slik maling.

Biltema (på alnabru, eller gå inn på www.biltema.no) har mange flekkfjerningsmidler spesielt for bilsetetrekk.

Kjør bilen til et renseri og be noen som jobber der hjelpe deg med flekkfjerningen, de er flinke med slike ting!

Huffda, det var synd akkurat nå da bilen skal selges. Du har fått noen gode råd nedenfor her. Men hvis du ikke klarer å få det bort, så undersøk på ett bilhoggeri om det finnes ett bra sete til denne bilen. Det koster ikke altfor mye.

Prisen kan gå mer ned på bilen enn det, det koster å kjøpe ett sete på ett hoggeri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...