pondus m stil Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 For et år siden begynnte jeg på en kur mot hårtap som heter Thymuskin. Det har gått veldig greit synes jeg. Jeg hadde en del hår fra før og var selvfølgelig mest opptatt av å kunne beholde det som var, men hadde jo håpet at det etterhvert også skulle komme nytt. Nå synes jeg ikke at hartapet er et problem lenger, vikene er ikke blitt høyere og hårrøttene er blitt "sterkere" og jeg er ikke lengre hårsår. Har ikke merket noen som helst bivirkninger men det skal det jo heller ikke være ved denne kuren. Det jeg er usikker på er i hvilken grad jeg kan forvente å få nytt hår ( MER !) ? Det er mulig at noe kan ha kommet inne på hodebunnen, men i vikene kan jeg ikke se noe. Kunne vært interessant å få noen andres erfaring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116696-h%C3%A5rtapet-mitt-har-stanset-men/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
will's Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har brukt Thymuskin mot mitt hårtap i 16 mnd, og har etterhvert begynnt å få mer/fyldigere hår. Perioden hvor hårtapet overskred den nye hårveksten er slutt. Jeg merket først som deg at hårtapet ble redusert, så gikk det enlengre periode hvor jeg følte at ingenting mer skjedde, men nå har det altså kommet mer hår. Ellers er jeg godt fornøyd, det som jeg har merket meg er at Thymuskin Gel har vært veldig bra mot min tidligere tørre hodebunn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116696-h%C3%A5rtapet-mitt-har-stanset-men/#findComment-703388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowboy Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg har brukt Thymuskin mot mitt hårtap i 16 mnd, og har etterhvert begynnt å få mer/fyldigere hår. Perioden hvor hårtapet overskred den nye hårveksten er slutt. Jeg merket først som deg at hårtapet ble redusert, så gikk det enlengre periode hvor jeg følte at ingenting mer skjedde, men nå har det altså kommet mer hår. Ellers er jeg godt fornøyd, det som jeg har merket meg er at Thymuskin Gel har vært veldig bra mot min tidligere tørre hodebunn. Måten du skriver dette på gjør at det høres ut som om du jobber for dette "firmaet" Selv har jeg benyttet Thymuskin ca ett år og jeg gidder ikke mere. Har ikke inntrykk av at det har hjulpet i det hele tatt, og det koster mye, alt for mye! Når da i tillegg denne såkalte bedriften kun gjemmer seg bak en eller annen form for internett adresse uten kontaktmulighet utenom mail lukter det litt vondt. Produktet er bare juks og fanteri og har dessverre lurt meg for noen tusenlapper. Noen av innleggene på DOL om Thymuskin er så overentusiastiske at det virker som om noen har en særinteresse utover eget hår å skrive om det, noe som ikke ville overrasket med det grann 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116696-h%C3%A5rtapet-mitt-har-stanset-men/#findComment-706523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowboy Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Måten du skriver dette på gjør at det høres ut som om du jobber for dette "firmaet" Selv har jeg benyttet Thymuskin ca ett år og jeg gidder ikke mere. Har ikke inntrykk av at det har hjulpet i det hele tatt, og det koster mye, alt for mye! Når da i tillegg denne såkalte bedriften kun gjemmer seg bak en eller annen form for internett adresse uten kontaktmulighet utenom mail lukter det litt vondt. Produktet er bare juks og fanteri og har dessverre lurt meg for noen tusenlapper. Noen av innleggene på DOL om Thymuskin er så overentusiastiske at det virker som om noen har en særinteresse utover eget hår å skrive om det, noe som ikke ville overrasket med det grann Det er jo forøvrig litt rart at produktet aldri har blitt omtalt noen steder. Hadde det vært så fantastisk burde vel endel medier, hudleger, interessenter etc. skrevet om dette vidundermiddelet? Det er aldri publisert EN ENESTE artikkel om dette makkverket av et produkt i ett seriøst tidsskrift (har tilgang til en artikkeldatabase som loggfører alle forskningstidsskrift, også medisinsk) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116696-h%C3%A5rtapet-mitt-har-stanset-men/#findComment-706526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ung29 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Det er jo forøvrig litt rart at produktet aldri har blitt omtalt noen steder. Hadde det vært så fantastisk burde vel endel medier, hudleger, interessenter etc. skrevet om dette vidundermiddelet? Det er aldri publisert EN ENESTE artikkel om dette makkverket av et produkt i ett seriøst tidsskrift (har tilgang til en artikkeldatabase som loggfører alle forskningstidsskrift, også medisinsk) hei cowboy, har du hørt om noe som heter Procerin??kom over en web side som forteller litt om produktet, er på jakt etter noen som kanskje har prøvd dette og kan fortelle om hvordan det funker. er vel bare noe dritt det og men...who knows 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116696-h%C3%A5rtapet-mitt-har-stanset-men/#findComment-725880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowboy Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hei cowboy, har du hørt om noe som heter Procerin??kom over en web side som forteller litt om produktet, er på jakt etter noen som kanskje har prøvd dette og kan fortelle om hvordan det funker. er vel bare noe dritt det og men...who knows Jeg har ikke peiling, har ikke brukt annet enn dette Thymuskin greiene over tid. Min følelse av dette produktet er at det er ren og skjær humburg Generelt tror jeg nok at alle såkalte vidunderkurer er for gode til å være sanne, de eneste som gir effekt etter vitenskapelige undersøkelser er visstnok noe som heter Propecia. Selv har jeg hatt hårtap i flere år, men har nok sveis igjen til at jeg ikke lider noen nød... Tror nok også at, som påpekt i en annen tråd, et skifte i dårlige innarbeidede vaner også hjelper vel så mye som mye annet. Hos frisøren får du kjøpt et Wella produkt som renser hodebunnen din. Det gjorde jeg og jeg følte det var behagelig. Det stopper ikke hårtapet, men fjerner smuss og shampo rester etc i hårsekkene. Det hjalp for meg for at håret mitt ble mer livaktig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116696-h%C3%A5rtapet-mitt-har-stanset-men/#findComment-728185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.