Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet meg en ny kjæreste. Vi har vært ute sammen en del ganger, og blitt mer og mer kjent. Nå i helgen ble det klart at interessen er gjensidig, og noen varme kyss til slutt. Han ringte i dag og spurte om jeg ville komme hjem til han i morgen, noe jeg sa ja til. Jeg er voksen, skilt to ganger og har hatt en del kjærester. Likevel føler jeg meg som en tenåringsjente i kveld når jeg oppdaget at jeg har mensen, og går nå og tenker på om han forventer sex. Det har vært i mine tanker, men aldri i livet om første gang skal bli mens jeg har mensen så mye som jeg blør. Blir usikker på om jeg skal gå og forklare det før jeg går inn, vente til klemmene blir for varme osv, eller evt. melde avbud. Går det an å være så teit.

Skrevet

Ehm?

Du drar til han likevel selvsagt!

Blir det hett så får dere nøye dere med litt klåing og eventuelt at du gir han en blowjob eller en håndjager?

Kan hende han setter pris på at du ikke går så fort frem også. Hvis han er interessert i mer enn sex..

Man tenker antagelig ofte at menn kun er ute etter sex eller at de vil ha det fortest mulig, men det er ikke sikkert det er tilfellet her.

Skrevet

Gå og forklar problemet. Hvis han er intressert i deg, så går det greit, hvis han kun er intressert i sex så må du spørre deg selv om det er det du vil.

Gjest slitern
Skrevet

Synes ikke du skal avvise han. Du kan foreslå at dere gjør noe annet eller bare forklare at det ikke kan bli noe sex i kveld.

Skrevet

Du drar selvsagt!

Og så forteller du ham det som det er, hvis sex blir noe tema.

Hvis du melder avbud, virker det jo som om du bare er interessert i sex.

Lat som ingenting, og ta det først opp om han begynner å hinte om sex.

Skrevet

Har vært i din situasjon, og det endte med at vi hadde sex - etter at jeg hadde forklart hvordan ståa var. Han insisterte og jeg slang meg vel mer eller mindre med fordi han ville så veldig. Kan ikke påstå at det var så vellykket, så mitt råd er å vente med blodsex til dere er lenger ut i forholdet og tryggere på hverandre. Han er vel like voksen som deg og vet vel litt om kvinners sykluser, så det er sikkert ikke noe stort sjokk for han! :o)

Skrevet

Var ut for noe lignedne da jeg traff min nåværende samboer. Hun inviterte meg til seg (en flytur unna) og skrev senere i en mld at hun hadde mensen. Jeg hadde ikke forventet sex, men hadde uansett ikke noe problem med det.

Er han voksen skjønner han dette.

Gjest Kameliagunda
Skrevet

Har vært i din situasjon, og det endte med at vi hadde sex - etter at jeg hadde forklart hvordan ståa var. Han insisterte og jeg slang meg vel mer eller mindre med fordi han ville så veldig. Kan ikke påstå at det var så vellykket, så mitt råd er å vente med blodsex til dere er lenger ut i forholdet og tryggere på hverandre. Han er vel like voksen som deg og vet vel litt om kvinners sykluser, så det er sikkert ikke noe stort sjokk for han! :o)

Herregud - BLODSEX????? Nå mista jeg lysten totalt i allefall......... :) Grøss....

Skrevet

Herregud - BLODSEX????? Nå mista jeg lysten totalt i allefall......... :) Grøss....

Ja, men det er jo det det er, eller hva? ;o)

Gjest slitern
Skrevet

Lar du det presse til sex? Det hørtes nesten slik ut.

Gjest ikke sign
Skrevet

Det er da ingen problem!!! Møt ham som avtalt, og vil han noe mer si du ikke kan (pga. evt.). Har lov å ha mensen/har lov å ikke ha sex.. Man må ikke det, vet du. Dere skal vel kose dere med f.eks. mat/film/snakke? Nok det denne kvelden da.

Skrevet

Lar du det presse til sex? Det hørtes nesten slik ut.

Lar og lar. Det har vel skjedd, mye man gjør for å glede andre. Ikke at det har vært noe stort offer altså, hadde jeg absolutt ikke villet, så hadde jeg jo bare sagt nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...