Gå til innhold

"Vannholdig utslett" etter trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har begynt å sykle til jobben og blir fort veldig svett og varm. Når jeg kommer frem og skal skifte klær har jeg oppdaget de siste dagene at jeg har massevis av nupper på huden som inneholder vann. Disse forsvinner riktignok iløpet av 2 timer, men jeg er likevel nysgjerrig på hva dette er. Selv tror jeg at dette er kroppens egen måte å kjøle seg ned på eller fortelle meg at jeg må roe ned....?, er dette vanlig. Jeg er ikke overvektig eller har noe spesielt dårlig kondis.

Fortsetter under...

Gjest papirtiger
Skrevet

Dette opplevde jeg for noen uker siden. Jeg var veldig solbrent en tid før jeg fikk dette utslettet, så jeg tror det var grunnen. Har du vært solbrent?

Nå får jeg ikke det mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...