Gå til innhold

Brysreduksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i dag fått henvisning av legen min, for å bli utredet med hensyn til brysreduksjon.

Er det noen her som har gjennomført brysreduksjon? hvor lang ventetid er det? Og hva sier jeg når jeg kommer på sykehuset. Jeg er veldig redd for å bli avvist.

Fortsetter under...

Gjest puppeguri
Skrevet

Du må for all del klage på skulder- og ryggvondt! Det veier ganske tungt i vurderingen!

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har fått utført brystreduksen, og gikk gjennom fastlegen for å få det gjort.

Ikke lang ventetid, selv om han advarte mot lang venting. (var nok heldig)

Aug. 2002 - var hos fastlegen, han skulle sende videre til Rikshospitalet ang. problemet mitt.

Nov. 2002 - var på rikshospitalet for vurdering, og noen dager senere ble jeg oppringt og fortalt at ønsket om reduksjon var innvilget.

Ventet operasjon april 2003.

13.Jan 2003 - ble oppringt fordi de hadde en avbestilling og dermed ledig time to dager senere. Jeg takket ja.

15.jan 2003 ble jeg operert, metoden de brukte var fettsuging. Veldig grei operasjon, følte meg bra etterpå, det første jeg gjorde da jeg kom hjem noen timer senere var å lage middag...

Brukte aldri de smertestillende tablettene jeg fikk, hadde bare litt ømhet en ukes tid eller så.

Resultatet kom etterhvert måned for måned, og jeg er _kjempefornøyd_! Har aldri angret, og har hatt en flott vår og sommer hvor jeg for første gang slapp å tenke på og bekymre meg for puppene hver eneste dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...