Gå til innhold

Hurra - trygda er kommet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laguna1365380434

Auda, 950 spenn er ikke så mye nei.. Hvor lenge må de vare?

Er griseblakk mesteparten av tiden selv, og vet hvordan det er så du har min sympati..

Sikkert enda kjipere når man har unger foresten, jeg har jo bare pus og han maser bare etter sheba eller pålegg og DET har jeg faktisk råd til..(stort sett)

Jeg får litt penger snart, og da kunne jo vi blakke kanskje ofre en hundrings på egenpleie, og endelig få tatt den ølen vi har snakket om i lengre tid? :o)

Auda, 950 spenn er ikke så mye nei.. Hvor lenge må de vare?

Er griseblakk mesteparten av tiden selv, og vet hvordan det er så du har min sympati..

Sikkert enda kjipere når man har unger foresten, jeg har jo bare pus og han maser bare etter sheba eller pålegg og DET har jeg faktisk råd til..(stort sett)

Jeg får litt penger snart, og da kunne jo vi blakke kanskje ofre en hundrings på egenpleie, og endelig få tatt den ølen vi har snakket om i lengre tid? :o)

Ja, den hundringsen ofrer vi *hvisker* jeg har bursdag snart.

Pengene skal vare ut mnd og deretter får jeg ca 3000 som skal vare til neste 20, dvs 1000 kr uka.

Det skal holde til 2 voksne og 1 barn. Er det rart jeg er slank..... :oD

laguna1365380434

Ja, den hundringsen ofrer vi *hvisker* jeg har bursdag snart.

Pengene skal vare ut mnd og deretter får jeg ca 3000 som skal vare til neste 20, dvs 1000 kr uka.

Det skal holde til 2 voksne og 1 barn. Er det rart jeg er slank..... :oD

Oops, det er lite ja..

Men fint at du er med å ofre en hundrings:o) Kan vel rive i en øl eller to jeg og, bursdag og greier!

Hvilken dag?

Oops, det er lite ja..

Men fint at du er med å ofre en hundrings:o) Kan vel rive i en øl eller to jeg og, bursdag og greier!

Hvilken dag?

Skal du være hjemme i helga? Jeg kunne tenke meg søndag men da må vi fryse på Grünerhagen hvis det er dårlig vær. Men jeg kan spørre datteren min om hun skal være hjemme en dag. Er kjæresten her kan hun ofre seg litt for meg synes jeg :o)

Annonse

laguna1365380434

Skal du være hjemme i helga? Jeg kunne tenke meg søndag men da må vi fryse på Grünerhagen hvis det er dårlig vær. Men jeg kan spørre datteren min om hun skal være hjemme en dag. Er kjæresten her kan hun ofre seg litt for meg synes jeg :o)

Søndag er bra, da er jeg hjemme.. Er det kaldt på grunerhagen er det jo drøssevis av steder å trekke inn til..

Men når er dagen? :o)

Da spanderer du meg på byen i helga? ehh, kanskje jeg skulle spandere:-/

Jeg har ikke råd til verken barnevakt eller middag på byn i helga nei :o)

Godt frysern er full og kartongene med sigaretter ligger i skapet. Men det er ikke mye bensin på bilen, den må jo ha mat den også :o)

Søndag er bra, da er jeg hjemme.. Er det kaldt på grunerhagen er det jo drøssevis av steder å trekke inn til..

Men når er dagen? :o)

Ikke på søndag ;o). Det blir ikke no feiring uansett, tror jeg. Ungene er også blakke og jeg er sur på mora mi. Faren min ringte den 19. og lurte på om jeg hadde bursdag da men da svarte jeg at det var bare Mette Marit som hadde bursdag den dagen.

laguna1365380434

Ikke på søndag ;o). Det blir ikke no feiring uansett, tror jeg. Ungene er også blakke og jeg er sur på mora mi. Faren min ringte den 19. og lurte på om jeg hadde bursdag da men da svarte jeg at det var bare Mette Marit som hadde bursdag den dagen.

Jeg hadde blitt svinefornærma om mine ikke husket dagen min!

Trist. Men er ikke foreldrene dine ganske gamle, og da er det kanskje mer unnskyldt?

(men nå husker bestemora mi dagen til mora mi altså, og hun er mange og åtti..)

Ungene eller vennene dine finner sikkert på noe stas for deg, når det nærmer seg:o)

Jeg hadde blitt svinefornærma om mine ikke husket dagen min!

Trist. Men er ikke foreldrene dine ganske gamle, og da er det kanskje mer unnskyldt?

(men nå husker bestemora mi dagen til mora mi altså, og hun er mange og åtti..)

Ungene eller vennene dine finner sikkert på noe stas for deg, når det nærmer seg:o)

Jeg ble skikkelig fornærmet. Men de glemte myndighetsdagen min også. og da var de noen år yngre så det har vel ikke bare med alderen å gjøre.

Og det ser ut at de har glemt at datteren min blir myndig om en uke.

laguna1365380434

Jeg ble skikkelig fornærmet. Men de glemte myndighetsdagen min også. og da var de noen år yngre så det har vel ikke bare med alderen å gjøre.

Og det ser ut at de har glemt at datteren min blir myndig om en uke.

Uff, så trist..:(

Håper både du og datteren din har mange andre som husker dere da..

Også håper jeg at jeg aldri begynner å glemme nære bursdager for det er sårende og dårlig gjort!

Annonse

Vi skulle jo ut sammen en dag, men nå har jeg LITT mer penger i øyeblikket. Nå er jeg så opptatt som bare det, men når passer det deg. Jeg kan drikke både kaffe og øl.

Jeg kan hver dag før halv fem til uka. så hvis du har ledig så ring meg. Jeg tar gjerne ting på sparket. Hvis du ikke vil være med Laguna og meg å ta en øl da. Jeg skal snakke litt med datteren min og se om hun tar minstemann en kveld.

Uff, så trist..:(

Håper både du og datteren din har mange andre som husker dere da..

Også håper jeg at jeg aldri begynner å glemme nære bursdager for det er sårende og dårlig gjort!

Tror ikke det er fare for at så mange skal huske på oss.

Foreldrene mine glemte begge gutta også. Det er jo egentlig tragisk for ungene da som ikke har annen familie. Vi har bursdag veldig tett så det skulle ikke være så vanskelig. En mnd mellom første og siste.

Jeg kan hver dag før halv fem til uka. så hvis du har ledig så ring meg. Jeg tar gjerne ting på sparket. Hvis du ikke vil være med Laguna og meg å ta en øl da. Jeg skal snakke litt med datteren min og se om hun tar minstemann en kveld.

Jeg går gjerne med deg og Laguna og tar en øl, bare si ifra. Ellers kan jeg ikke på mandag, men tirsdag kan jeg fra 12.00 og utover.

laguna1365380434

Tror ikke det er fare for at så mange skal huske på oss.

Foreldrene mine glemte begge gutta også. Det er jo egentlig tragisk for ungene da som ikke har annen familie. Vi har bursdag veldig tett så det skulle ikke være så vanskelig. En mnd mellom første og siste.

Så leit. Jeg skjønner at du er sur, ja..

Hadde jeg hatt unger hadde jeg synes det hadde vært nesten enda verre om mutter hadde glemt dem.. Jeg driver tross alt å fyller tredve og denslags siffere..(men tro meg, det hadde vært galt det og!)

Minner om en fetter jeg har. Faren hans var alkis og klarte aldri å huske bursdagen hans da han var sneip. Han ble helt knust, og det hver gang, selvom det hele ble enslags negativ tradisjon.

Så leit. Jeg skjønner at du er sur, ja..

Hadde jeg hatt unger hadde jeg synes det hadde vært nesten enda verre om mutter hadde glemt dem.. Jeg driver tross alt å fyller tredve og denslags siffere..(men tro meg, det hadde vært galt det og!)

Minner om en fetter jeg har. Faren hans var alkis og klarte aldri å huske bursdagen hans da han var sneip. Han ble helt knust, og det hver gang, selvom det hele ble enslags negativ tradisjon.

Før hadde vi fellesbursdag og ringte jeg og minnet dem på det. Nå er jeg sur på dem så nå gjør jeg det IKKE.

Minstemann har heldigvis stor familie på farssiden og hadde en heidundrandes bursdag med dem. Men de ble ikke vi bedt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...