Gå til innhold

Hva er det styggeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Reg@l

7

• laguna1365380434

4

• Dorthe

3

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Som jeg kommer på i farta: Den fins / fantes visst en gubbe i Volda som het Rasofiel.(!)

Ellers får jeg helt fnatt av "bindestreks-André".

Dessuten er det ille når man ikke "_kan_" stave navnet riktig, fx "Chatrin" og "Sjanett"... Så forresten noen som kalte seg for "Monicha"!

Gjest navnet skjemmer ingen

Navnet skjemmer ingen sies det. Det mest malplasserte navnet jeg har snublet over noen gang er den lille samejenta som har fått navnet Lizett. Hun vokser opp i samisk miljø med barn rundt seg som heter Jovna, Elle, Niillas, Káre osv.......

Skjønner ikke helt hva foreldrene tenkte på når de ga henne dette franskklingende navnet.

Når det er sagt så blir det jo sånn etter hvert at den personen som bærer navnet ikke KUNNE hatt noe annet navn..............

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...