Gå til innhold

FU: Når er du lykkelig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke har mye med fin natur å gjøre for meg også. Også er det noe med høstlufta, jeg blir reint melankolsk:-) Så jeg ser med andre ord fram til høsten. Barna mine er en kilde til bekymringer, men de gjør meg til tider utrulig lykkelig også. Ellers er det det å lykkes med ting. Og gode samtaler. Og jeg føler meg ofte lykkelig når jeg sitter på verandaen med avis, kald drikke, oftest pepsi-max, fint vær, samtidig som jeg av og til letter blikket og kikker ut mot fjorden. Livet ER godt å leve noen ganger.

Annonse

Gjest jomfrua

når min 4 mnd gamle sønn våkner grytidlig (aaaaltfor tidlig) og smiler til meg med hele fjeset og vil ha pupp.

og når vi så ligger der i senga sammen,trøtte,og koser oss og resten av verden ikke har stått opp enda.........det er lykke for meg. slik ville jeg alltid hatt det. jeg føler meg så ufattelig heldig som endelig fikk et barn til slutt...

Det er i slike stunder jeg også opplever lykke. På toppen av et fjell og kan skue utover, og det er fint vær.

Og aller lykkeligst er jeg når jeg er på besøk i hjembygda mi, står på toppen av slalombakken og ser utover dalen¨. Der så nydelig.

Jeg er lykkelig når vi er ute med båten også. Får slik en frihetsfølelse.

Men ingenting kan slå den lykkefølelsen da jeg fikk de tre barna mine. Det var lykkerus, som ikke kan sammenlignes med noe annet tror jeg.

Når datteren min ligger i armene mine med armene sine godt knyttet rundt nakken min. Når hun ikke sier noe, men sitter og tviholder meg og viser at hun er så glad i meg og vil aldri slippe meg igjen. Klisjeaktig? Ja helt sikkert, men følelse jeg får i kroppen av det er ubeskrivelig.

Eller når jeg får komme ut i båten en sommerkveld. Røyk, kaffe, hestekrefter og skjærgård. Da slapper alt i meg av og livet kan bare nytes i fulle drag.

JEg er lykkelig når jeg ser på de sovende barna mine.

Jeg er lykkelig når jeg er ute og går tur alene.

Jeg er lykkelig når jeg er ferdig med noe jeg lenge har gruet meg til.

Også er jeg lykkelig når jeg drømmer om alt jeg skal gjøre når jeg vinner i lotto!

Annonse

Gjest Stjernemor

JA!!!, klar fjelluft og høstfarger! DA har jeg det godt..

Vintersol og hvite vidder med langrennski på bena gir også lykkefølelse. Helst når det ikke er mange andre i nærheten.

OG sommer på sjøen, med måkeskrik og motordunk fra sjekter. Solglimt i salt sjøvann og blide mennesker som vinker fra passerende båter. Bølgeskvulp mot båtsida, mens en slanger seg bakerst i båten med en kald øl og godt lesestoff.

Jeg er lykkelig når:

*sønnen min kommer og gir meg en good klem og sier at han har savnet meg eller at han er glad i meg

*når mannen min sier at han elsker meg

*når andre sier at de er glade i meg

*når noen gjør noe for å glede meg

*når jeg gjør noe for å glede andre og jeg ser det hjelper

*når jeg hører spesielle sanger som betyr noe for meg

*når jeg er i nærheten av mennesker som gjør meg glad

*når jeg er utpå i båt og det blåser litt så håret står til alle kanter og jeg føler _den_ frihetsfølelsen

*når jeg har sex eller nettopp har hatt sex

*når jeg ligger på armen til mannen min

pluss i mange andre situasjoner :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...