Gå til innhold

Liker alle jenter "jentefilmer"???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, jeg liker romantiske komedier, hvor alt ender godt. :)

Science ficktion (skrev jeg det riktig nå, tro?) liker jeg definitivt _ikke_, så det ser jeg ihvertfall ikke på.

Thrillere kan gå an, hvis det er en god story.

Action syns jeg ikke er noe gøy å se på, enten blir det for overdrevet, eller kjedelig story uten intriger av den personlige typen...

Jeg er nok ganske jentete i hva jeg liker av film.

laguna1365380434

Jeg liker litt av alt, tror jeg, men suppesøte romantiske komedier er det verste jeg vet.

Likevel liker jeg jo noen typiske jentefilmer, synes Titanic var eh..overprodusert og hollywoodsk, men jeg lot meg villig rive med.

Liker massevis av thriller og action..

Science fiction derimot, der er det jaggu mye skrot. (jeg likte blade runner, thats all..)

Det er desutten stigma å være for glad i sci-fi..Det er beslektet med å like rollespill og å melde seg inn i Gandalvklubben og sånn. De fleste mangler en arm eller lignende, særlig jentene;)

Fakta!;)

Annonse

Liker ikke klissete filmer nei, blir regelrett kvalm.

Liker Elling, den er min favoritt. Snål, humoristisk og vanvittig bra spilt av Per Kristian Ellefsen. Gleder meg til neste. "Mors lille Elling" - var det ikke det den het tro.

------------------------------

Tips til en annen bra film: Salmer fra kjøkkenet. Neida, jeg bare tuller. Det er det verste mølet jeg har sett. At det går ann - i samme kategori som "himmelfall" Makan til tull. Omtrent som gamledagers fjernsynsteatret begge to.

Ikke se dem, det er helt bortkastet.

laguna1365380434

Liker ikke klissete filmer nei, blir regelrett kvalm.

Liker Elling, den er min favoritt. Snål, humoristisk og vanvittig bra spilt av Per Kristian Ellefsen. Gleder meg til neste. "Mors lille Elling" - var det ikke det den het tro.

------------------------------

Tips til en annen bra film: Salmer fra kjøkkenet. Neida, jeg bare tuller. Det er det verste mølet jeg har sett. At det går ann - i samme kategori som "himmelfall" Makan til tull. Omtrent som gamledagers fjernsynsteatret begge to.

Ikke se dem, det er helt bortkastet.

Du har rett, den sugde baller. Elendig var den.

Så den fordi en film jeg hadde planlagt var utsolgt.

Men det verste var at noen jeg pleier å respektere likte den.. Stoler ikke på vedkommende lenger;)

Jeg liker sånn romantisk kliss. Kan jeg sitte alene hjemme en kveld med cola, potetgull og en hel rull tørkepapir, da koser jeg meg. Eventuelt en romantisk komedie. Syns det er skikkelig bra :)

Men liker mye annet også da. men ikke så mye sci-fi, det er ikke min stil, sovna under star wars på kino...

Ellers, grøssere, action, komedie, drama...

Annonse

Klissefilmer og drama filmer til å grine av og gode komedier liker jeg å se når jeg er alene hjemme. Men jeg ser gjerne thriller'e og action filmer hvis vi er flere... Er sy pysete og mørkredd nemlig.

Men merker at jeg er blitt skikkelig kresen på gode filmer. Og en film skal inneholde ganske mye før jeg sitter igjen med den gode følelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...