Gå til innhold

Hvor bor de kjekkeste folkene

Anbefalte innlegg

Gjest røkke&I
Skrevet

Mørejarl:

"Mens Møringer er fine reale og åpne folk som lever et sunt lykkelig og harmonisk liv :-) "

Helt enig. Vi som bør østpå ønsker at dere skal fortsette å leve et sunt, lykkelig og harmonisk liv. Fortrinnsvis på Møre så vi slipper å ha dere rekende her østpå.

Du får sende møringene på Aker brygge hjem igjen da...

Videoannonse
Annonse
Gjest Mørejarl
Skrevet

Møringer er pengegriske og utnytterdet meste.

Vi er ikke pengegriske, bare flinke foretningsfolk :-)

Gjest Serenio
Skrevet

De kjekkeste kommer fra Sverige, men bor på Østlandet! *smiler*

Skrevet

Dessuten hjelper det ikke om møringer er aldri så reale og åpne.

Jeg var på tur til møre i sommer, og der skilta de jaggu hvor langt det var til dagligvarer. Og det var gjerne langt. Det går ikke an å bo sånn til!

Jeg hadde dødd av hjemlengsel og mangel på åpen kiosk i gangavstand relativt raskt.

Helt uaktuelt å bo lengre unna enn en 7-11 rundt hjørnet!!!

Gjest skralle
Skrevet

Hva med Møringer som har flyttet til Oslo da?

En Møring er en Møring samme hvor han bor:o)

Gjest skralle
Skrevet

Det var jaggu langt mellom folk der jeg var. Jeg reiste gjennom møre i timevis faktisk og de definitivt "største" stedene jeg var innom var Stranda og Hellesylt.. Ingen av disse hadde noe som lignet på yrende folkeliv.

Likevel fortonet de seg som metropoler mot bygdene rundt.

Jeg kunne ALDRI bo sånn..!) kilometer til nærmeste kiosk som ikke stenger tre og det med 4 ferjer;) huff&huff.

Hva skulle du der da??? Jeg er Møring, men kunne heller ikke tenkt meg å bodd der. (Men det er veldig fint der)

Skrevet

Man skulle nesten tro du var Østlending, da...?

Men det er jeg og jeg er meeget stolt av det. Unike meg.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Vi er ikke pengegriske, bare flinke foretningsfolk :-)

Tøv! Grunnen til at sunnmøringerer så elendige til å svømme er jo at de bare karrer til seg.

Gjest En som bor der..
Skrevet

Det var jaggu langt mellom folk der jeg var. Jeg reiste gjennom møre i timevis faktisk og de definitivt "største" stedene jeg var innom var Stranda og Hellesylt.. Ingen av disse hadde noe som lignet på yrende folkeliv.

Likevel fortonet de seg som metropoler mot bygdene rundt.

Jeg kunne ALDRI bo sånn..!) kilometer til nærmeste kiosk som ikke stenger tre og det med 4 ferjer;) huff&huff.

Jammen! Det er jo FINT der!!!

Og innerst inne er vi snille og litt mindre egoistiske enn ryktet sier.

*Såra og vonbroten*

Skrevet

Skrythalls!

Møringer er bortskjemte særlinger. Oppfostret med stilling i NRK. Kiler seg inn i Oslo for å plage søringene.

laguna1365380434
Skrevet

Jammen! Det er jo FINT der!!!

Og innerst inne er vi snille og litt mindre egoistiske enn ryktet sier.

*Såra og vonbroten*

Joda, pent var det. Men thats all..;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...