Gå til innhold

Ligner du på en kjendis?

Anbefalte innlegg

Gjest Cameron Diaz

Har fått hørt at jeg ligner på Sandra Bullock og/eller Neve Campbell..Vet ikke helt om jeg kan si meg enig..Men det med Sandra Bullock tar jeg som et kompliment..

Har hørt et par si at jeg ligner Cameron Diaz, og reaksjonen første gang jeg hørte det var totalt latterutbrudd! Aner ikke om det er noe i det, men...

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tornerose

3

• mariaflyfly

3

• serendipity

2

• Altman

2

Annonse

Jeg har fått høre vilt forskellige ting på det området. Gjerne fra folk som prøver å smigre..:)

Drew Barrymore og Bertine Zetlits har jeg fått høre og det har selvsagt vært koselig, dog svært usant.

En gang var det noen som foreslo at jeg lignet på May Iren Aasen (trommisen til Jokke) da ble jeg derimot trist. Ganske lenge...( Jeg var jævlig fyllesjuk!;)) Jeg ligner IKKE! ;)

Kanskje vi ligner. Jeg har nemlig hørt utallige ganger (av forskjellige) at jeg ligner på Drew Barrymore. Og DET har jeg stoooore problemer med å se.

Annonse

Gjest Cameron

Stakar deg! Hun er kjempestygg da.. Pjuuk..

Synes dama er pen jeg, men ligner absolutt ikke på henne. Dog har jeg fått mange komplimenter på utseendet mitt. Jeg er ikke enig, og tar ikke sånt til meg, men jeg får nå leve med det utseendet jeg har fått.

Hørte flere ganger for et par-tre år siden at jeg ligner Britney Spears over øynene.

Gjest lettana

Du har ikke den samme grusomme skrukkete munnen vel? Den er fæl.. ellers ser vel dama normal ut.

Stygg munn, normal eller ikke,er uansett litt glad for å høre det da.

Har inntrykk av at veldig mange synest hun er lekker.

Synest ikke jeg har så store lepper som henne..

Synest vel egentlig ikke selv at jeg ligner,men rart atså mange forskjellige har sagt det.

Om hun er pen kan jo diskuteres.

Synest vel personlig at hun er penere enn normal..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...