Gå til innhold

kviser,hvilket produkt skal jeg bruke for å fjerne dem ?

Anbefalte innlegg

Gjest MÅ bort

hei.jeg er en jente som ikke bruker å ha uren hud eller kviser.men nå har jeg plutselig fått et utbrudd i panna og litt rundt nesten/på nesen. er det noen som har tips til meg for å få vekk disse kvisene? et godt produkt som dere selv har od erfaring med?

Fortsetter under...

Clinique. Og renseproduktene må passe din hudtype, ellers hjelper det ikke.

det er svært viktig å starte med et mildt renseprodukt før man tar på noe som helst annet, ellers irriterer du bare huden, Roc, som du får på cubus er utviklet at dermatologer og har spesialisert seg på hudpleie som skal passe alle. du kan ha den mest sensitive hud, den funker allikevel. jeg brukte lenge altfor harde renseprodukter (loreal, nivea, ol), og trodde det betydde at det renset godt når jeg var "Stiv i maska" etterpå. slik skal du altså ikke føle deg.

Roc har en rensemelk du skal smøre på og bare fjerne med bomull etterpå, unødvendig med vann. du kjenner at huden er myk og god.

vet at de også har produkter for kviser, har ikke prøvd dem selv. men jeg stoler på at alt fra dette merket er temmelig bra.

se:

www.roc.com

Min erfaring er at det ikke er stort du kan gjøre utenpå (altså kremer og ansiktsprodukter). Gå heller til legen og spør om han synes det vil være lurt å ta en pillekur, evt. i tillegg til en reseptfri krem på apoteket.

Det er det eneste som funker!

Hei.

Jeg vil anbefale deg å bruke aloe vera.

Aloe vera juice 60 ml daglig og aloe vera propolis krem som smøres på huden flere ganger daglig.

Hvis du ønsker mer informasjon om aloe vera som akne behandlig eller ønsker å prøve produktene er det bare å ta kontakt med meg.

Annonse

Jeg ville anbefalt deg å ta en tur til en hudpleier for å få bukt med 'problemhuden'

Ofte ligger årsaken til kviser i hormonelle forandringer da, så kanskje du må ta en titt på livsstilen din? Stress, nervøsitet, mens o.a gir ofte utslag i kviser.

Selv har jeg hatt god erfaring ved bruk av hudpleie. En produktserie som heter M.D. formulations virker kjempebra. Det er et hudpleieprogram (en MD-kur) som ikke bare tar bort urenhetene, men også etterlater deg med silkemyk og glatt hud :)

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...