Gjest miaanne Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Skal kjøpe meg blå nordlandsbunad komplett. Er det noen plass på nettet en kan kjøpe noe slikt? Eventuelt annonsere etter å kjøpe? 0 Siter
punkyB Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Vet ikke om du snakker om å kjøpe helt ny eller brukt?? Jeg solgte en brukt bundad via småannonser på finn - fikk ganske god respons på den annonsen. Så vil jo tro du kan kjøpe på tilsvarende steder også. Du kan jo evnt. annonsere i aviser i den regionen du ønsker bunad fra også. 0 Siter
Gjest miaanne Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Vet ikke om du snakker om å kjøpe helt ny eller brukt?? Jeg solgte en brukt bundad via småannonser på finn - fikk ganske god respons på den annonsen. Så vil jo tro du kan kjøpe på tilsvarende steder også. Du kan jo evnt. annonsere i aviser i den regionen du ønsker bunad fra også. Takk for tipset. Jeg skal kjøpe en så ny bunad som mulig, dvs at jeg godt kan kjøpe en som er brukt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.