Gå til innhold

pakistanske barn går ikke på norsk skole

Anbefalte innlegg

Gjest forferdelig irritert
Skrevet

Hvorfor kommer de til Norge om de er så misfornøyde? Så nettopp på tvNorge nyhetene om barn som blir sendt til utlandet for å gå på skole siden den her i landet ikke er god nok for dem. Frekt.

Gjest ikke nicket nå
Skrevet

Hadde nær sagt- la dem endelig

dra da !!

Skrevet

Jeg skulle også gjerne sett barna vekk for å gå på skole. Skolen i Norge er elendig

Gjest Humlepungen
Skrevet

Om de går på norske skoler blir de alt for "norske". Da kan de få mer egen vilje og forstå at de har valg. Og det er farlig vettu. Tenk om de protesterer på tvangsekteskap for eksempel, ååå farlige greier.

Gjest papirtiger
Skrevet

Så du mener at de norske skolene er bra? Wow...det er du antagelig alene om.

Skrevet

Mange synes skolene i norge er for mye lek og lite læring. Fleste steder i verden begynner de på skolen som 4 åringer, da med lese, skrive, matte, og slike fag. Dette gjelder også land som Frankerike, England, Usa, India (et av verdens ledende land på IT og engelsk) osv.

Synes forøvrig en del av innleggene var noe uvitende.. ALT handler faktisk IKKE om religion.

dessuten feigt å ikke skrive nicket sitt under et så .... innlegg

Skrevet

Hvis de tør å sende ungene sine til Pakistan for å gå på skole, så kan de jammen pakke med seg resten av familien og reise til helvete herifra!!!!

Gjest ikke sign
Skrevet

Hadde nær sagt- la dem endelig

dra da !!

Men familien blir jo i Norge...

Skrevet

Neida, det er vel ikke frekt. Det bør heller være en vekker for oss nordmenn mht. kvaliteten på norsk skole...

Gjest ikke signatur
Skrevet

Neida, det er vel ikke frekt. Det bør heller være en vekker for oss nordmenn mht. kvaliteten på norsk skole...

Men de kommer hit for å bo. Da bør de jo respektere tingene slik de er her, og ikke ta imot de godene de kan og velge bort annet. Er de misfornøyde får de heller bo der de er fornøyde da.

Skrevet

Men de kommer hit for å bo. Da bør de jo respektere tingene slik de er her, og ikke ta imot de godene de kan og velge bort annet. Er de misfornøyde får de heller bo der de er fornøyde da.

Hvorfor bør det være sånn?

Gjest hvorfor ikke?
Skrevet

Hvorfor bør det være sånn?

Synes de er frekke, jeg.

Skrevet

Synes de er frekke, jeg.

Ja, da så!! Etter et slikt overbevisende argument, er jeg også helt enig i at det er frekt å sende barna sine på skole i Pakistan. At de våger....

Skrevet

Det skal vel godt gjøres å tilfredstille muslimers krav til skole. Det ville i så fall bli en skole som nordmenn neppe ville benyttet seg av. Noen vekker er det derfor ikke, snarere en bekreftelse på at vi er på rett vei.

At muslimer sender ungene til indoktrinering i Pakistan får så være, bare jeg slipper å betale.

En annen sak er at det ikke blir mye integrering av slikt, men akkurat det prosjektet er jo gått i dass for lenge siden.

Skrevet

Det skal vel godt gjøres å tilfredstille muslimers krav til skole. Det ville i så fall bli en skole som nordmenn neppe ville benyttet seg av. Noen vekker er det derfor ikke, snarere en bekreftelse på at vi er på rett vei.

At muslimer sender ungene til indoktrinering i Pakistan får så være, bare jeg slipper å betale.

En annen sak er at det ikke blir mye integrering av slikt, men akkurat det prosjektet er jo gått i dass for lenge siden.

Nettopp.

Skrevet

Men familien blir jo i Norge...

Disse skoleoppholdene er først og fremst begrunnet i to forhold.

For det første er det viktig å hindre en fornorskning av de unge, og sikre at de blir gode og rettroende muslimer.

Det andre forhold, som kanskje egentlig er viktigst, er at de skal bli gode, levende visa. De tvangsgiftes med en pakistaner og sikrer derfor at strømmen av velferdssøkende kan fortsette uavbrutt.

Det første får folk gjøre som de vil med. Det andre er for jævli.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...