Gå til innhold

David Letterman Show

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var du ironisk nå?

Den mannen var morsom for 10 år siden, men nå er han en parodi på seg selv. Det er direkte pinlig å se showene han nå lager.

Jeg var ikke ironisk. Jeg har ikke sett de eldre showene hans, så her kan jeg nok ikke gå inn i en diskusjon med deg, gitt :) Jeg synes han er konge! ja, faktisk så tror jeg at jeg er litt avstandsforelsket. Tror du han er for gammel for meg? Jeg er 34

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117304-david-letterman-show/#findComment-706340
Del på andre sider

Jeg var ikke ironisk. Jeg har ikke sett de eldre showene hans, så her kan jeg nok ikke gå inn i en diskusjon med deg, gitt :) Jeg synes han er konge! ja, faktisk så tror jeg at jeg er litt avstandsforelsket. Tror du han er for gammel for meg? Jeg er 34

Jeg gjetter på at du er for gammel for han. Programledere som den mannen kan vel velge og vrake i både menn og kvinner, så det er vel tvilsomt at han går for noen som er så gamle som 34 år :)

Jeg digget fyren tidligere. Det var skikkelig snert i showene hans og du så det på han hvordan han trivdes med dem. Nå, etter og ha holdt på i... ja, Gud vet hvor mange år men det må vel være nærmere 20 år hvor han har holdt med nøyaktig det samme konseptet, helt uten noen som helst fornyelser, så ser man at fyren regelrett mistrives, i hvert fall sammenlignet med tidligere. Han ser rett og slett drittlei ut, noe som gjør humoren hans krampeaktig og platt.

Men har du ikke sett han før så er det nok helt ok underholdning. Han trekker jo i det minste gjester av den ypperste klasse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117304-david-letterman-show/#findComment-706344
Del på andre sider

Jeg gjetter på at du er for gammel for han. Programledere som den mannen kan vel velge og vrake i både menn og kvinner, så det er vel tvilsomt at han går for noen som er så gamle som 34 år :)

Jeg digget fyren tidligere. Det var skikkelig snert i showene hans og du så det på han hvordan han trivdes med dem. Nå, etter og ha holdt på i... ja, Gud vet hvor mange år men det må vel være nærmere 20 år hvor han har holdt med nøyaktig det samme konseptet, helt uten noen som helst fornyelser, så ser man at fyren regelrett mistrives, i hvert fall sammenlignet med tidligere. Han ser rett og slett drittlei ut, noe som gjør humoren hans krampeaktig og platt.

Men har du ikke sett han før så er det nok helt ok underholdning. Han trekker jo i det minste gjester av den ypperste klasse.

Det eneste jeg har sett av ham, er noen show på Metropol. Jeg rakk ikke så mange før de la inn årene

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117304-david-letterman-show/#findComment-706346
Del på andre sider

Gjest Pip dolly

Det er ikke bare du som har sett så mye på fyren at du er lei han av den grunn da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117304-david-letterman-show/#findComment-706404
Del på andre sider

Annonse

Gjest Humlepungen

Var du ironisk nå?

Den mannen var morsom for 10 år siden, men nå er han en parodi på seg selv. Det er direkte pinlig å se showene han nå lager.

Jeg begynte å se på det på ztv for et par måneder siden. Jeg syns han er artig som bare det. Det er så deilig å høre på "uskyldig" humor iblant. Ikke bare pervo/gjøre narr av/penis-humor.

Det er greit å få variasjon i programmer som blir servert. Og husk at Letterman er veldig populær fremdeles, selv etter så mange år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117304-david-letterman-show/#findComment-706444
Del på andre sider

Fyren ser ut som han er trist som faen ja.. Men så lenge CBS betaler som faen så..

Jeg hadde også sittet på tv og sett deprimert ut for x antall millioner dollar i året :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117304-david-letterman-show/#findComment-706448
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...