Gå til innhold

Hvor lenge vente med sex etter keisersnitt


Gjest litt kosesyk

Anbefalte innlegg

Gjest litt kosesyk

Det er 2,5 uke siden vi fikk vår nydelige lille datter. Hos oss er det jeg som er den kosesyke.Mannen min er bare oppslukt av babyen :o)

Renselsen er jo den samme som ved vanlig fødsel. Er det noe som tilsier at en ikke skal ha sex eller orgasme så tidlig etter et keisersnitt, hvis lysten er tilstede. Hvor lenge bør vi vente?

Savner litt voksenkos, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Man rådes att vänta med samlag tills rensels perioden är över. Detta för att minska risken för infeksjon. Att få orgasme, som du också frågar, är inte farligt innan renselsperioden är över. Kanksje finns det då andra lösningar på ditt positiva behov av närhet?! Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør vente med samleie til renselsen har gitt seg. Men andre former for kos er bare greit.

Vi hadde første samleie ca 1 mnd etter keisersnittet. Hadde orgasme før det. Kjente det litt i såret, men ikke verre enn at det fristet til gjentagelse...

Gratulerer med den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...