Gå til innhold

Ut og spise indisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på Agra på Aker Brygge? Anbefales?

Skrevet

JA, det er fantastisk god mat der. Bra service også. Jeg hadde heller gått dit enn Mother India (hvis det finnes ennå) og Bombay Brasserie.

Spiste Tandoori kylling sist jeg var der, drømmer om den ennå..

Gjest Darbarspiser
Skrevet

JA, det er fantastisk god mat der. Bra service også. Jeg hadde heller gått dit enn Mother India (hvis det finnes ennå) og Bombay Brasserie.

Spiste Tandoori kylling sist jeg var der, drømmer om den ennå..

Hei

Skal du spise indisk mat i Oslo må du dra til Darbar på Tøyen. Ligger i Jens Bjelkesgate ved Tøyensenteret.

De har utrolig god mat og flott service. Lokalene er kanskje ikke de peneste, men det spiller ingen rolle så lenge at det andre er så bra.

Skrevet

Hei

Skal du spise indisk mat i Oslo må du dra til Darbar på Tøyen. Ligger i Jens Bjelkesgate ved Tøyensenteret.

De har utrolig god mat og flott service. Lokalene er kanskje ikke de peneste, men det spiller ingen rolle så lenge at det andre er så bra.

Helt enig i at Darbar på Tøyen er et bra sted.. ÅÅÅ nå vil jeg spise der.. og jeg som skal ha havregrøt.*sukk*

Skrevet

Agra er bra, god mat, hyggelige servitører og det er relativt god avstand mellom bordene. Mother India er den beste synes jeg, men der er det litt vel trangt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...