Gå til innhold

Mat på inaktive dager

Anbefalte innlegg

Gjest soltera
Skrevet

Jeg trenger litt input folks!

Er en aktiv jente på 26 som vanligvis er mye i aktivitet og derfor spiser mye mat.

Nå skal jeg av diverse grunner ha to uker med null aktivitet (max 20 minutter sykling fra/til jobb hver dag) og mye stillesitting.

Lurer derfor på om hvor mye dere som sitter på kontor/går på skole spiser om dagen?

Jeg veier allerede 10 kilo for mye og vil nødig legge på meg mer,så er det noen spesielle ting jeg bør passe på?

Skal selvsagt kutte ut all unødvendig snop og fett, men jeg kan jo ikke akkurat slutte å spise heller!

Hadde vært fint å høre om hva f.eks dere spiser i dag, en helt vanlig mandag på jobb eller skole. (Eller hjemme..)

Takker for råd og vink og ønsker dere alle en fin uke :)

Gjest Eller hur?
Skrevet

Om du allerede veien 10 kilo for mye og i tillegg trenger mye og ofte, må du da hive i deg vanvittig med mat til vanlig?

Gjest soltera
Skrevet

Om du allerede veien 10 kilo for mye og i tillegg trenger mye og ofte, må du da hive i deg vanvittig med mat til vanlig?

Jeg har veid ti kilo over idealvekten etter graviditet for 3 år siden.. Jeg spiser ikke unormalt mye, men har god apetitt ettersom jeg pleier å være mye ute og i fysisk aktivitet.

Det var forøvrig ikke det jeg lurte på da..

Skrevet

Hvis det ellers er aktivitetsnivået ditt som styrer hvor mye du spiser (at du blir sulten fordi du trener mye), vil du merke at du blir mindre sulten når du er inaktiv. Kjenn etter på sultfølelsen din hva du trenger. Spis en normal frokost, lunch og middag, og eventuelt et par lette mellommåltider.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...