Gå til innhold

Martin Schanche er gutten sin...

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Schanche er gal og gjør ikke saken til FrP noe bedre. Et parti som har mye bra i programmet, men som har idiot-tekke de lux.

FrP er ikke i særstilling, du skulle se alle bygdetullingene i lokalpolitikken, de er jevnt fordelt over alle partier. For tida er det en i SP jeg skulle stoppa ut og satt på museet.

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Grip

11

• Ulv I Faarikaal

8

• jacob

4

• Altman

2

Mest aktive i denne tråden

FrP er ikke i særstilling, du skulle se alle bygdetullingene i lokalpolitikken, de er jevnt fordelt over alle partier. For tida er det en i SP jeg skulle stoppa ut og satt på museet.

Ja, ikke sant? :-) - hele Norge er faktisk full av individer - noen sånn og andre sånn *s*

Hvor dum er det mulig for en Frp-politiker å være?

Foreløpig ser det ikke ut til å være ende på rekken av primitive mehe der i gården.

At disse menneskene er det beste Frp-velgerne kan tenke seg i styre og stell, hehe, sier faen meg alt:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article.jhtml?articleID=610982

Annonse

Venstresiden vil nok kaste seg over saken og tyne det for det den er verdt. Videre vil de påberope seg medmenneskelige verdier og påstå at høyresiden represnenterer et kaldt samfunn, samtidig som de er blottet for verdier overhodet.

"Der ser du hvordan det vil gå dersom høyresiden kommer til makten", vil de sikkert si.

Det er liksom litt mer spennende i FrP enn i andre partier :)

Ulv I Faarikaal

Venstresiden vil nok kaste seg over saken og tyne det for det den er verdt. Videre vil de påberope seg medmenneskelige verdier og påstå at høyresiden represnenterer et kaldt samfunn, samtidig som de er blottet for verdier overhodet.

"Der ser du hvordan det vil gå dersom høyresiden kommer til makten", vil de sikkert si.

Det er liksom litt mer spennende i FrP enn i andre partier :)

>>"Der ser du hvordan det vil gå dersom høyresiden kommer til makten", vil de sikkert si.

Jeg tror heller at det blir slik hvis Schanke kommer til makten, men det tror jeg ikke han gjør. Han er visst bare en av 5-6000 aktive FrP-lokalpolitikere har jeg hørt, hvis alle var slik ville vi nok hørt om det.

>>"Der ser du hvordan det vil gå dersom høyresiden kommer til makten", vil de sikkert si.

Jeg tror heller at det blir slik hvis Schanke kommer til makten, men det tror jeg ikke han gjør. Han er visst bare en av 5-6000 aktive FrP-lokalpolitikere har jeg hørt, hvis alle var slik ville vi nok hørt om det.

Jaja, uansett så er jo fyren en idiot fra ende til annen

Ulv I Faarikaal

Jaja, uansett så er jo fyren en idiot fra ende til annen

Javisst.

Det er rart at hver eneste FrP-medlem nesten er ansvarlig for hva hvert eneste annen FrP medlem gjør, mens andre enkeltpersoner utenfor partiet kan herje som gale uten at arvesynden trår til.

F eks hvis en fra en minoritetsgruppe slår deg løs, er ingen ansvarlig, ikke personen selv en gang.

En ting er at noen "fortjener en på kjeften." En annen ting er modenhetsnivået og intelligensen man viser når man ikke kan gjøre noe bedre enn å faktisk gi dem en på kjeften.

Schanke er en rettfrem, ærlig fyr, som snakker et språk alle forstår. Men særlig mye omløp i toppen, det har han ikke.

Det blir jo som "motstykket" hans - Jon Michelet. Han er også rimelig "grasrot" i kjeften, men han er rett og slett mindre intelligent.

"..................."

Annonse

Javisst.

Det er rart at hver eneste FrP-medlem nesten er ansvarlig for hva hvert eneste annen FrP medlem gjør, mens andre enkeltpersoner utenfor partiet kan herje som gale uten at arvesynden trår til.

F eks hvis en fra en minoritetsgruppe slår deg løs, er ingen ansvarlig, ikke personen selv en gang.

Godt poeng :-)

Men uansett - en politiker som begår en kriminell voldshandling bør selfølgelig fratas retten til å inneha politiske verv.

"..................."

Ulv I Faarikaal

Når fyren sier han ikke har greie på globalpolitikk og ikke vil diskutere det i en debatt om lokalpolitikk, og han så reiser seg og vil gå, kan han ikke få lov å gå?

Når vi vet hvor hissig denne mannen er, da forundrer det meg at noen forfølger han og hisser han opp. Er det en del av en plan? En bevisst provokasjon? Dumhet?

Vold kan ikke aksepteres, men hvorfor provosere en slik mann bortenfor det han behersker?

Gjest Da får vi se

Når fyren sier han ikke har greie på globalpolitikk og ikke vil diskutere det i en debatt om lokalpolitikk, og han så reiser seg og vil gå, kan han ikke få lov å gå?

Når vi vet hvor hissig denne mannen er, da forundrer det meg at noen forfølger han og hisser han opp. Er det en del av en plan? En bevisst provokasjon? Dumhet?

Vold kan ikke aksepteres, men hvorfor provosere en slik mann bortenfor det han behersker?

Med kjennskap til massepsykologi, så skulle det ikke forundre meg at dette gavner FrP i valgkampen. Vi har mange sofasittere som fort kan få sympatier for en slik person. "Synd" han er i Frogn i stedet for en kommune i nord.

Ulv I Faarikaal

Jeg er ikke tilhnger av vold, la meg bare si det.

MEN den arrogante holdningen endel Aper har overfor Frp'ere har jeg ikke mye til overs for. Og ikke har jeg mye til overs for Frp heller...

AP har alltid vært arrogansens høyborg, det er ikke for ikke'no de blir kalt "Det Kongelige Norske Arbeiderparti" på tinget.

Gjest finnmarking

niix - finmarking! Alta, der de kutter hodene av folk!

"niix - finmarking! Alta, der de kutter hodene av folk!"

Fytti rakkern, vet ikke om jeg orker å smile en gang av det utsagnet ditt!!

Det er flaut, kjempeflaut hver gang Martin Schanche viser seg på TV og skjemmer ut hele Finnmark og hjemkommunen sin. Så får man høre at det skyldes oppveksten i et råbarket finnmarksmiljø.

Det er vel ikke EN som tror meg når jeg forteller at det ikke er slik i hverken Martins hjemkommune eller andre finnmarkskommuner???

Fytti rakkern som jeg avskyr den fyren! Og som han ødelegger for finnmarkinger som tross alt har litt folkeskikk hjemmefra.

Lottemor1365380387

Dette sier mye om fremskrittspartiet sine medlemmers IQ.Han føyer seg pent inn i rekken av idioter!

Hvilket forbilde for elevene som var tilhørere, her lærte de nok ett og annet om voksen takling av problemer!hoho!

Man skal vell ikke dømme en hel gruppe pga en idiot?

:preget av Sør:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...