Gå til innhold

drittlei svette hender/føtter

Anbefalte innlegg

Gjest svettern

Heisann!

Jeg er ei jente som er svært plaget med svette hender/føtter. Har vært plaget i et par år,men nå synes jeg det blir bare værre og værre,og tenker mer på problemet.(Muligens derfor det blir værre?!)

Har vært til både helsesøster og lege og snakket om dette problemet,men har ikke fått særlig god hjelp. Så derfor har jeg søkt litt på nettet etter forskjellige metoder som kan hjelpe. Noen som har erfaring ved bruk av iontofotese? Et strømbad som skal kutte nervene...hvor jeg bor har ingen lege hørt om dette apparatet,desverre! Jeg er bare 19 år,og har aldri hatt noe problem med det sosiale,men iblant lurer jeg på om grunnen til at dette problemet mitt er blitt så stort,kan være pga nervøsitet/angst?? Jeg har vanskelig for å slappe av,føler meg ofte anspent. Noen som har det på samme måte,eller som har gode råd?

Klarer ikke å ha det sånn lenger,føler at jeg sniker meg unna det sosiale/vennene mine og får panikk angående alt som har med hender og føtter å gjøre.

Håper på svar fra noen der ute...på forhånd takk:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117385-drittlei-svette-henderf%C3%B8tter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...