Gå til innhold

Så dere Martin S. på TV nå?:D

Anbefalte innlegg

Godt dekket av TV. Vi fikk med hele saken, også lusingen som ble delt ut.

Det var jo ikke rare voldsepisoden..snarere en ørefik med flat hånd, så vidt jeg kunne se.

Dermed er ingen fysisk skade skjedd og det ble litt patetisk å se ap-representanten i opprømthet, ville vurdere om han skulle anmelde saken til politiet.

Nå har han senere kommet til at han ikke vil anmelde likevel. Bra jobb av medierådgiverne i AP.

.....

Personlig hadde jeg sannsynligvis automatisk slått tilbake og fulgt prinsippet om balansert gjengjeldelse.

.....

Schanche er sendt ut i valgkamp som et agn for den del av folkedypet hvor en lusing er blir forventet og akseptert. FrP skal være folkeparti, og da må man favne vidt.

Alle skal ha sitt, og her leverer Schanche varene til sosialgruppe 5.

Fortsetter under...

Gjest martin sucks

Ja jeg fikk med meg dette igår ..... at det går an å dette så dypt som han gjør .....

Har vært på nettet idag å lest overskriftene på VG-siden .... hvor hans kone gir han sin hele og fulle støtte.

Nei makan til dott !!!!!!!

Han dreit seg sånn ut igår at hvis han kommer seg tilbake på banen, vel og merke i bil, så kommer jeg aldri til å gidde å heie på en sånn teit gubbe !!!!!!

MEN Carl skal allikevel få min stemme, DET skal ikke Martin ødelegge

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...