Gå til innhold

mailadresser i Sverige

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søk i svenske søkemotorer på navnet hans. Vet du hvor han jobber eller hva slags interesser han har? Send mail til jobben, skytterklubben eller treningssenteret hans og spør...

Finn ut hva de store svenske internett-leverandørene heter og sjekk om du kan søke på navn i deres arkiver.

http://www.online.no har en tjeneste som heter Nettjeger. Det kan kanskje være noe. Hvis du må ha online-abbonement for å bruke nettjeger så kan jeg sjekke for deg.

Gjest Liza i London

Søk i svenske søkemotorer på navnet hans. Vet du hvor han jobber eller hva slags interesser han har? Send mail til jobben, skytterklubben eller treningssenteret hans og spør...

Finn ut hva de store svenske internett-leverandørene heter og sjekk om du kan søke på navn i deres arkiver.

http://www.online.no har en tjeneste som heter Nettjeger. Det kan kanskje være noe. Hvis du må ha online-abbonement for å bruke nettjeger så kan jeg sjekke for deg.

Takk! Du er en knupp!

Jeg skal forsøke imorgen.

den gamle adr er noe med "...passagen.se."

Gudene vet hvor jeg skal finne ham...nærmeste yrkestittel er "livsnyter"....og jeg tviler på at han har fast arbeidsgiver :)

Takk! Du er en knupp!

Jeg skal forsøke imorgen.

den gamle adr er noe med "...passagen.se."

Gudene vet hvor jeg skal finne ham...nærmeste yrkestittel er "livsnyter"....og jeg tviler på at han har fast arbeidsgiver :)

Hvis du tør kan du sende navnet og de opplysningene du har om mannen til meg på mail. Så kan jeg sjekke om Nettjeger-tjenesten er noe tess. En må visst ha online-abbonement. (Kanskje kjenner du noen andre med Telenor?)

http://privat.telenor.no/dinesider/default.aspx?a=goKontaktOss&kategori=2&emne=4

Min e-mail: [email protected]

Annonse

Prøvde, men fant dem ikke. Merkelig, jeg vet at de har telefon. Selvfølgelig har jeg mistet nummeret...

Har du Telenor så kan du prøve nettjeger-tjenesten. Hvis du ikke har det så sender du mail til meg eller noen andre med telenor og spør om de kan sende forespørselen for deg.

Gjest CatePus

Skulle hatt en adresse i London. Finnes det noen måte å få tak i den på, når jeg bare har navnet på personen ?

Du kan også ringe Royal Mail's kundeservice, hvis du vet hvilken by vedkommende bor i. Og det vet du jo!

Du kan også søke adresse på www.royalmail.com

Gjest Liza i London

Skulle hatt en adresse i London. Finnes det noen måte å få tak i den på, når jeg bare har navnet på personen ?

Ser du har fått fornuftige svar.

Vi har ikke noe lignende til Folkeregister her, men du kan jo forsøke å sjarmere en hos DVLA (hvis denne mannen har førerkort da) Det er det eneste stedet vi er nødt til å være registrert med full adresse.Tlfnr dit er 0870240 0010.

Forøvrig er BT sine sider lite nøyaktige....du har større sjanse om de ringer utenlandsopplysningen i Norge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...