Gå til innhold

Jeg vant rettsaken min i dag!!

Anbefalte innlegg

Ja, bruk i alle fall et nick man kan kjenne igjen.

Men sånt skal ikke du tenke på, du skal bare kose deg over dommen, og bli frisk!!!

Yes ; det blir spennende å se .

Sjansene er minimale nå , på at de anker mener jeg.

Så da får vi kanskje huset litt raskere enn planlagt ;o)

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

16

• mil1365380270

5

• Dorthe

3

• katalog22

3

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270

Yes ; det blir spennende å se .

Sjansene er minimale nå , på at de anker mener jeg.

Så da får vi kanskje huset litt raskere enn planlagt ;o)

Er det to ukers frist på å anke?

Du må slappe av litt nå, dommen i dag gikk vel mer i din favør, enn du hadde turt å tro på? Ta det som et tegn på at de skjønner at de har tapt! Tenk så mye ressursjer det krever å begynne på igjen nå. Og da må de finne på noe nytt, for at det skal bli et annet utfall.

Nyt seieren din, du!

Flott!

Tør jeg spørre hvilken skade du har og hvordan det skjedde?(jeg har ikke fulgt med her på innleggene dine,og vel....må innrømme at jeg ikke gidder og sjekke på søkefunksjonen...)

Så du skrev at du var innlagt på sykehus for noe over en uke siden,fant de ut noe av det,og er du bedre nå?Håper det gikk bra!

Er det to ukers frist på å anke?

Du må slappe av litt nå, dommen i dag gikk vel mer i din favør, enn du hadde turt å tro på? Ta det som et tegn på at de skjønner at de har tapt! Tenk så mye ressursjer det krever å begynne på igjen nå. Og da må de finne på noe nytt, for at det skal bli et annet utfall.

Nyt seieren din, du!

Vet ikke ; men dommeren sa at vi skulle møtes i morgen klokka 09:00 , og at han da håpet at advokaten til NPE hadde tatt kontakt med dem , fortalt dette og at de nå ga seg...

Advokaten min sa at det skulle mye til at de anket , siden de ble så overhøvlet etter kun 4,5 time , kontra 4 dager som det var satt opp ;o)

Flott!

Tør jeg spørre hvilken skade du har og hvordan det skjedde?(jeg har ikke fulgt med her på innleggene dine,og vel....må innrømme at jeg ikke gidder og sjekke på søkefunksjonen...)

Så du skrev at du var innlagt på sykehus for noe over en uke siden,fant de ut noe av det,og er du bedre nå?Håper det gikk bra!

Enkelt fortalt:

Under en liten nyreoperasjon skulle de ha gitt meg noe som heter octaplasma ( et koagulerende stoff) fordi jeg er lettblødende .

Det skulle de gi meg hver 12 time etter operasjonen.

Godt planlagt på forhånd ; men de glemte det ut og jeg fikk livstruende indre blødninger , nyra ble ødelagt.

Lå da inne i maaange uker , har hatt flere operasjoener etter det for å prøve å redde nyra , men det endte opp med at de måtte fjerne den for 1,5 år siden.

Det var den beste nyra mi som ble ødelagt også.

Er blitt uføretrygdet på grunn av dette og lever med kroniske smerter.

Det er menneskelig å feile , men dette har kostet meg fremtidige arbeidsinntekter i tilegg...

Ellers har jeg perm fra sykehuset nå og satser på at de finner ut av hva det er som feiler meg i slutten av uka.

De har tatt mange prøver som er sendt til både Bergen og Oslo , så det ordner seg nok ;o)

Annonse

Enkelt fortalt:

Under en liten nyreoperasjon skulle de ha gitt meg noe som heter octaplasma ( et koagulerende stoff) fordi jeg er lettblødende .

Godt planlagt på forhånd ; men de glemte det ut og jeg fikk livstruende indre blødninger , nyra ble ødelagt.

Lå da inne i maaange uker , har hatt flere operasjoener etter det for å prøve å redde nyra , men det endte opp med at de måtte fjerne den for 1,5 år siden.

Det er menneskelig å feile , men dette har kostet meg fremtidige arbeidsinntekter i tilegg...

Ellers har jeg perm fra sykehuset nå og satser på at de finner ut av hva det er som feiler meg i slutten av uka.

De har tatt mange prøver som er sendt til både Bergen og Oslo , så det ordner seg nok ;o)

Høres ille ut at helsevesenet kan gjøre slike tabber.Hvorfor var nyrene dine så "reduserte" fra før da vin?

Høres ille ut at helsevesenet kan gjøre slike tabber.Hvorfor var nyrene dine så "reduserte" fra før da vin?

Hvis du tenker på den nyren som ikke ble operert ; så er det ingen forklaring på hvorfor den er redusert.

Vi er født med en nyre for mye egentlig ; så kanskje det er en del som har en av nyrene redusert?!

Allikevel irriterende ;o)

Hvis du tenker på den nyren som ikke ble operert ; så er det ingen forklaring på hvorfor den er redusert.

Vi er født med en nyre for mye egentlig ; så kanskje det er en del som har en av nyrene redusert?!

Allikevel irriterende ;o)

Hvordan tester man nyrekapasiteten?vil man se det på en urinprøve om nyrene er reduserte?

Hvilke symptomer vil man få ved redusert nyrekapasitet?(har alltid lurt på dette!)

Hvordan tester man nyrekapasiteten?vil man se det på en urinprøve om nyrene er reduserte?

Hvilke symptomer vil man få ved redusert nyrekapasitet?(har alltid lurt på dette!)

Den enkleste (men ikke sikreste) er å ta blodprøver. Da ser en blant annet på noe som heter kreatininen.

Eller tar en Renografi som viser utskillelsen av urinen osv..

Symptomene er mange!

Kommer ann på hvor dårlig funksjon en har...

Annonse

Enkelt fortalt:

gratulerer med seieren.vin. Og lykke til med det du går gjennom nå. Godt å se at du er her nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...