Gå til innhold

Jeg vant rettsaken min i dag!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

16

• mil1365380270

5

• Dorthe

3

• katalog22

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke undertegnet

GRATULERER!!!

Så finnes det rettferdighet allikevel.

Jeg er igang med en sak selv, som ingen er interessert i å gripe fatt i. For det nytter 'av erfaring' allikevel ikke, en kommer ingen vei. Sier Norsk Pasientforening.

Men jeg har heller ikke gitt meg. Men rettsak TØR jeg rett og slett ikke gå til. Jeg har ikke råd. Fikk du fri rettshjelp du da heller? Tusenlappene flyr jo som bare det. Risikere å måtte ut med titalls tusen det kan jeg ikke ta sjansen på.

Hurra for deg!

mil1365380270

Vet ikke ; men dommeren sa at vi skulle møtes i morgen klokka 09:00 , og at han da håpet at advokaten til NPE hadde tatt kontakt med dem , fortalt dette og at de nå ga seg...

Advokaten min sa at det skulle mye til at de anket , siden de ble så overhøvlet etter kun 4,5 time , kontra 4 dager som det var satt opp ;o)

Veldig bra at advokaten din ordner et sånt møte, så du slipper å sitte og vente. Lykke til i dag!

Gjest Ikke signert

Er det to ukers frist på å anke?

Du må slappe av litt nå, dommen i dag gikk vel mer i din favør, enn du hadde turt å tro på? Ta det som et tegn på at de skjønner at de har tapt! Tenk så mye ressursjer det krever å begynne på igjen nå. Og da må de finne på noe nytt, for at det skal bli et annet utfall.

Nyt seieren din, du!

Neida, den var myntet på vin. Endeløse klager fra han/henne.

Annonse

Neida, den var myntet på vin. Endeløse klager fra han/henne.

Du er ganske en av de heldige som bare har hatt medgang her i livet og ikke forstår at mye motgang kan være hardt i perioder?

Det hjelper nemlig å snakke om det og det hjelper å få sympati og forståelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...